mrkolk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red en buitenland

Hallo,

Ik ben klant vanaf het begin van vodafone en was tot nu toe redelijk tevreden....

ik ben internationaal chauffeur en dus zeer veel in het buitenland en intensief telefoon gebruiker

mijn abbo mag ik per 25 mei verlengen helaas heeft mijn mobiel het begeven....ik heb vodafone gebeld of ik met bijbetaling van mijn kant niét eerder kon verlengen zodat ik weer goede tel had antwoord NEE. helaas had gehoopt na jaren goede klant te zijn dat ze wat schappelijker zouden zijn

nu veranderen ze ook abonnementen nog eens. ik had nu diverse bood aanstaan waaronder voordeel op reis europe à 5 euro pm. ik kon voor dat geld mn data ook gebruiken in buitenland. deze blox verdwijnt en nu kom ik in de dagbundel op reis à 2 euro per dag dat ik er gebruik van maak. Dat zijn ongeveer 15 dagen per maand dus 30 euro en dan ook nóg eens met een data van 35 mb per dag

vodafone dit wordt voor de internationale chauffeurs onbetaalbaar de red zakelijk van 75 euro zou ideaal zijn voor deze groep maar dan moet je weer kvk nr hebben ...dus dat wordt ook niks

deze punten : onbetaalbaar ivm buitenland
Geen extra Service naar zeer trouwe klanten ( iets eerder kunnen verlengen met bijbetaling van de klant)

maken het voor mij zeer twijfelachtig om klant te blijven...HELAAS!!!! want de dekking is perfect

gr ariën
2 Reacties 2
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi mrkolk, het klopt dat die bundel bij Red niet meer beschikbaar is. Het verschil tussen die bundel en de Alles-in-1 op Reis BloX is wel dat in die laatste ook 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden en 20 sms'jes zitten. Bij regelmatig gebruik kunnen de kosten wel hoger zijn - je betaalt echter alleen bij daadwerkelijk gebruik.

Je noemt zelf al de zakelijke abonnementen; bij Red Business en Red Business Super mag je, zonder extra kosten 1 GB per maand gebruiken in Voordeellanden. Daarnaast mag je daar ook onbeperkt bellen en sms'en naar Nederlandse nummers. Deze abonnementen zijn bij uitstek geschikt in jouw situatie. Je hebt hiervoor inderdaad een KvK-inschrijving (of in geval van een vrij beroep: een ander inschrijfbewijs) nodig. Als je zelf niet bent ingeschreven in het handelsregister, wellicht wil je werkgever je abonnement dan aanschaffen, en eventueel (deels) bekostigen.

Wat betreft de mogelijkheid tot vervroegd verlengen, we willen onze klanten graag helpen, maar niet aan contracten met een te lange looptijd. Daarom is het pas 4 maanden voor de einddatum mogelijk om te verlengen. Als je zo lang niet wilt of kunt wachten, kun je wellicht nu zelf een (simlockvrij) toestel aanschaffen. Als je je huidige toestel bij Vodafone gekocht hebt, kun je het uiteraard ook ter reparatie aanbieden in een Vodafone winkel.
mrkolk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat bedoel je met : in geval van vrij beroep een ander inschrijfbewijs ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic