Kyra_
Ik heb nu 150 minuten vanuit NL naar het buitenland bellen
Dit gaat dan 100 minuten worden
Ik heb nu 4GB data in NL , en 1 GB in het buitenland
Dit gaat 2 GB voor NL en buitenland worden
Ik betaal nu €95 per maand (incl), en dat blijft met het nieuwe abonnement dus ook €95
Ik ga dus met een aantal onderdelen minder te besteden/gebruiken krijgen, maar blijf hetzelfde betalen.
Dit is voor mij een niet echt acceptabele oplossing.
Ik heb inmiddels al contact gehad met een andere provider, en zij kunnen hetzelfde (alleen 500 MB data in het buitenland, maar onbeperkt bellen in de EU en NL) voor €79.
Zoals gezegd, ga ik echt niet weg omdat die andere provider goedkoper is, maar meer omdat Vodafone zo'n "arrogante" houding aannemen
(we hebben klanten genoeg, dus laten we de eisen maar iets gaan aanscherpen......)
Als ik mijn abonnement kan behouden na het verlengen, zou ik in eerste instantie helemaal niet verder hebben gekeken naar een andere provider.
Ik weet dat het bij andere providers ook wel eens wat zal zijn, maar ik ga de stap toch maar eens wagen, en hoop in deze provider een iets minder arrogantere houding aan te treffen
Toch bedankt voor het geven van deze optie, en je moet mijn antwoord dan ook zeker niet zien als een aanval op jullie als moderator.
Groeten
Ed