Ajka1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

recent beltegoed opgewaardeerd en nu al bijna op

Hallo allemaal. Ik zit met een groot probleem wat ik al vaker heb gehad. Ongeveer 3 keer. Ik heb gister (3-8-15) mijn beltegoed opgewaardeer met 10 euro en al mijn tegoed is al bijna op. ik heb nu nog onder de 1 of net boven de 1 euro volgends mij.. Ik heb 2x ergens naartoe gebeld (gewoon in NL) maar er werd niet opgenomen. Roaming staat uit, mobiele gegevens ook. Verder weet ik niet wat het kan zijn. Misschien dat ik mij ergens ooit een x voor heb aangemeld zoiets als blox of zo. Dat kan het misschien zijn maar dat is het volgends mij ook niet. Ik raak zo elke keer mijn tegoed kwijt terwijl het waarschijnlijk niet door mijn toedoen is. Kan ik als compensatie een nieuwe telefoon of nieuw tegoed krijgen? Kan ik tips of ideen krijgen? Ook als ze simper lijken of onbelangrijk. Kan iemand ook zeggen hoe ik na kan kijken of ik blox heb? Of als jullie (als medewerker) zelf al het een en ander kan nakijken is dat mooi. Graag zo snel mogelijk contact. Groet, Alexandra.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dat is vervelend als dit gebeurd. Echter vanuit hier kunnen wij je niet verder helpen omdat dit via de klantenservice gaat. Hier worden geen privacy gevoelige gegevens gedeeld en wij kunnen tevens niet in dr systemen.
Ik raad je toch aan om eens je settingd te controleren zodat er geen data wordt verbruikt.
Tegoeden en bloxen kun je inzien via my vodafone en content diensten via www.payinfo.nl
De klantenservice kan zien waaraan het verbruikt is zoals data etc. Zii kunnen niet inzien welke apps etc dit zijn geweest. Dit kun je terug zien in je telefoon (mits deze goed ingesteld is)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven- al aangeeft kunnen we dit via het forum niet nakijken. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic