ilse-2604

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rare facaruut

Hallo,

Als eerste wil ik graag even zeggen dat dit dag 5 is dat ik contact zoek over mijn factuur.
Niemand die mij in die tijd heeft kunnen helpen omdat er niemand aanwezig was of de dienst buiten gebruik was. Dat kan een keer dat snap ik maar 5 dagen lang?

Ik heb dus buiten mijn abbonements kosten om nog een rekening van 4,24 euro. Als ik er op klik staat er afschrijf datum 20 maart. En dat ik het betaal omdat ik niet buiten mijn bundel heb gezeten.? Nou dit heb ik nog noooooooit meegemaakt. Ook is mijn abbonements kosten ineens hoger als normaal terwijl er in de factuur niks Staat? Ik wil hier echt iemand over spreken want ga dat niet betalen zonder verklaring! Is er iemand die contact met mij hierover kan opnemen?

Gr. Ilse
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ilse,

Lees eerst de regels voor het Abonnementen Board door, voordat je een bericht op dit Board plaatst.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

€4,24 kan duiden op een sms-abonnements-dienst of een Content Media dienst.
Zie hiervoor: http://www.payinfo.nl
Daar kun je je nul-zes-nummer ook definitief blokkeren voor dergelijke peperdure onzin-diensten.

Succes!

Netwerker
ilse-2604
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ja waar moet het dan bij?

Op die site staat niks van sms dienst ofzo!?
Wanneer doet de klantenservice het weer hierover?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ilse-2604

Deze vraag hoort bij onze klantenservice. Niet op het forum. Ik sluit daarom je topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic