drvelvet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

radiozender toevoegen

Beste,
Wij zijn onlangs overgestapt van kabel naar glasvezel en over het algemeen erg tevreden. Het enige jammere is dat we onze favoriete radiozender FIP http://www.fipradio.fr niet meer kunnen ontvangen op de radio in de kamer. Dat was via de kabel in onze regio wel. Nu blijft de radio stil... Het zou mooi zijn als Vodafone deze zender ook opneemt! Weten jullie een manier of plek waar deze vraag naar toe kan, of zijn er mensen hier die iets met de vraag kunnen?
Vriendelijke groet,
Rutger
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
drvelvet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt SeR! fijn dat jullie mijn vraag wilden oppakken en ik hoop dat er meer FIP liefhebbers zijn zodat de zender ook bij Vodafone in het pakket komt. Tot die tijd streamen via laptop/telefoon naar radio. Hartelijke groet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey drvelvet,

Ik heb voor je nagevraagd of deze zender opgenomen zal worden. Zodra we meer weten hoor je het.
drvelvet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Fantastisch Arina, ik ben benieuwd. Bedankt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben een reactie ontvangen! Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om FIP te beluisteren. We onderzoeken de mogelijkheden om de zender in de toekomst wel op te nemen in ons aanbod. Indien dit mogelijk is zal dit pas vanaf volgend jaar het geval zijn. In de tussentijd is het natuurlijk wel mogelijk om het via je glasvezel verbinding te beluisteren.
drvelvet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt SeR! fijn dat jullie mijn vraag wilden oppakken en ik hoop dat er meer FIP liefhebbers zijn zodat de zender ook bij Vodafone in het pakket komt. Tot die tijd streamen via laptop/telefoon naar radio. Hartelijke groet.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic