jandywarhol

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste. ..op mijn nieuwe S5 zit geen radio functie. Kan dus alleen via Internet naar radio luisteren. Hoe kan ik weer ether radio luisteren? Dank u!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jandywarhol ,

De Galaxy S5 maar ook de Galaxy S4 beschikken niet over en radio antenne. Dit houdt in dat alleen muziek kan worden beluisterd online en dus niet via het radio netwerk. Helaas dus.

Ik kan je wel bijvoorbeeld Spotify of Deezer aanraden maar hou er rekening mee dat je en grote bundel nodig hebt (zelf gebruik ik Deezer want heb 2GB, meer dan genoeg).

Gebruik zeker geen online radio dat kost super veel MB!

(Momenteel heeft Samsung in Noord Amerika en nieuwe muziekdienst gepresenteerd namelijk Samsung Milk Music het is onduidelijk of deze naar Europa komt).

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jandywarhol ,

De Galaxy S5 maar ook de Galaxy S4 beschikken niet over en radio antenne. Dit houdt in dat alleen muziek kan worden beluisterd online en dus niet via het radio netwerk. Helaas dus.

Ik kan je wel bijvoorbeeld Spotify of Deezer aanraden maar hou er rekening mee dat je en grote bundel nodig hebt (zelf gebruik ik Deezer want heb 2GB, meer dan genoeg).

Gebruik zeker geen online radio dat kost super veel MB!

(Momenteel heeft Samsung in Noord Amerika en nieuwe muziekdienst gepresenteerd namelijk Samsung Milk Music het is onduidelijk of deze naar Europa komt).
jandywarhol
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Spotify heb ik. Maar het gaat mij over radio luisteren. Maar bedankt voor snelle reactie.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jandywarhol ,

Geen dank. Kan helaas niet verder gaan met name de radio optie die is er gewoon niet en online radio streamen kost gewoon veen MB.
In ieder geval bedankt voor de kudo! Mocht je nog later vragen hebben laat je het ons dan weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic