jeppo77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"overige kosten" na overstap naar andere provider

Hi

Ik ben overgestapt naar een andere provider met nummerbehoud. Ik dacht dat ik in oktober mijn laatste factuur van vodafone had gekregen, maar nu krijg ik weer een nieuwe factuur met "overige kosten" van 2.25 euro, zonder enige uitleg. Kan iemand me vertellen wat dit exact is en waarom ik dit moet betalen?

bedankt
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jeppo77,

Het bedrag van €2,25 komt mij wel bekend voor. Ik heb het sterke vermoeden (let op vermoeden, ik weet het niet zeker) dat er een automatische incasso is mislukt van je voorgaande faktuur. Vodafone brengt bij een mislukte incasso het bedrag van €2,25 in rekening op de volgende faktuur. In jouw geval waarschijnlijk de laatste faktuur. Dat heeft trouwens niets te maken met jouw overstap naar een andere telecom-provider.

Vodafone brengt geen boetes in rekening.

Hopelijk is hiermee jouw vraag afdoende beantwoord. Anders zul je toch contact moeten opnemen met de Klantenservice van Vodafone op telefoonnummer: 0900 - 0940

Succes!

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Als het inderdaad kosten voor een mislukte incasso betreft dan staat dit wel specifiek op de rekening vermeld. Het staat dan wel onder het kopje "overige kosten" maar er staat dan toch een uitleg onder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic