Imro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

"...natuurlijk recht op iets extra's..."

Wat een teleurstelling,
Als trouwe klant van Vodafone krijg je een persoonlijke aanbieding als je je abonnement verlengt. Echter.., in werkelijkheid krijg je gewoon hetzelfde aanbod als iemand die zich als nieuwe klant aanmeld.
Zo bijzonder zijn we als trouwe, gewaardeerde klant dus ook weer niet.
 
Voorbeeld: Ik mag mijn abonnement verlengen.. aanbod luidt: I-phone 16GB met 2 jarig IPhone 275 abonnement nu voor €39,50 p.maand Toestelprijs eenmalig €149.
 
Stuur mijn vrouw, "geen Trouwe klant", naar de winkel om interesse te tonen voor I-phone 16GB.
Krijgt precies hetzelfde aanbod.
 
Hoezo heb ik natuurlijk recht op iets extra's...Man Verdrietig
 
Verder kijken loont.:D
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Imro,

Welkom op het forum van Vodafone!

Het forum is normaliter bedoeld voor technische vragen.

In dit geval ga je uit van een specifiek toestel wat je wilt hebben. Deze abonnementen leveren voor het type toestel dat je graag wilt hebben geen enkele kortingen mee. Niet voor nieuwe of voor bestaande klanten.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum
Imro
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Roy,
 
Zal het bericht morgen verwijderen.;)
 
Blijf ik het toch vreemd vinden dat dit specifieke toestel mij speciaal wordt aangeboden alsof ik er iets extra's bij heb als vaste klant.
Zet hem dan niet op het lijstje:@
 
Verder blijft Vodafone toch een topper. Ondanks deze teleurstelling. 😉
 
Bedankt voor de response. groet, Imro.
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goh, Ik dacht dat dit het offtopic gedeelte is. Daar zou deze vraag natuurlijk prima kunnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic