reparmentier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Na aanzetten "Web&SMS" BloX ontvang ik een sms met foutmelding.

Zoals zovelen vanochtend geen "Internet Basis BloX" kunnen activeren. Dus gekozen voor "Web&SMS" BloX. Vervolgens ontvang ik een sms met de volgende tekst, "Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een Adviseur."
 
Nu is de Klantenservicedienst (optie 9, met een medewerker spreken) niet beschikbaar dus de suggestie van hierboven om 1200 te bellen heeft vooralsnog geen zin.
 
Mijn huidig prepaid tarief is "Meerwaarden Plus". De optie "Web&SMS" BloX staat in het keuze menu maar kan niet worden geactiveerd. Als alternatief vanochtend eerst gekozen voor de dagbundel. Mogelijk dat deze twee type BloX's niet samen kunnnen maar hiervover niets op het internet kunnen vinden.
 
Wie kan mij verder helpen?
 
Alvast dank voor de reactie(s).
 
Gr.
R
 
2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi reparmentier,

Als het probleem nog steeds actueel is, stuur me dan jou 06nummer in een PM. Dan kan ik voor jou even kijken wat aan de hand is!

Groetjes,
Roy

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
reparmentier schreef:
Zoals zovelen vanochtend geen "Internet Basis BloX" kunnen activeren. Dus gekozen voor "Web&SMS" BloX. Vervolgens ontvang ik een sms met de volgende tekst, "Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een Adviseur."
 
Nu is de Klantenservicedienst (optie 9, met een medewerker spreken) niet beschikbaar dus de suggestie van hierboven om 1200 te bellen heeft vooralsnog geen zin.
 
Mijn huidig prepaid tarief is "Meerwaarden Plus". De optie "Web&SMS" BloX staat in het keuze menu maar kan niet worden geactiveerd. Als alternatief vanochtend eerst gekozen voor de dagbundel. Mogelijk dat deze twee type BloX's niet samen kunnnen maar hiervover niets op het internet kunnen vinden.
 
Wie kan mij verder helpen?
 
Alvast dank voor de reactie(s).
 
Gr.
R
 
Als je de 60 =3 blox aan hebt staan moet je deze uitzetten en het nog eens proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic