Herbert256

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"MBB Internet Extra 1GB bundel" voor € 0,00 ?

Hoi, natuurlijk heb ik geen enkel bezwaar tegen een prijs van € 0,00, zie afbeelding, maar klopt dit wel ?


2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Herbert256 Goed punt, het is niet helemaal 100% helder misschien. Zou je eens op de BloX-voorwaarden willen klikken en checken of het om deze BloX gaat? https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/extra-opties/voordeelbundels/internet-extra-...

Het icoontje geeft namelijk in principe de aansluitkosten van de BloX aan. Deze BloX heeft alleen geen maandelijkse kosten. De BloX kost alleen iets als je buiten je bundel gaat. Dan activeert hij automatisch. Denk Alles-in-1 op Reis Dagbundel. Is dat via de voorwaarden bij de BloX in de app wel te vinden?
Herbert256
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie, het is zekers duidelijk nu, alleen als je daadwerkelijk over je limiet heen gaat en gebruik gaat maken van deze 1 GB extra kost het je 12.50, dat is mooi.

Maar inderdaad, als je in de My Vodafone App dit aktief maakt krijg je niet die 12.50 te zien. En ook nu niet met klikken erop. (misschien dat er tijdens het aanzetten een link is geweest met details van de Blox, dat weet ik niet meer).

De prijs is toch wel een belangrijk aspect, mijn inziens moet dat duidelijk vermeld worden als je iets aanzet in de My Vodafone App.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic