RDK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

pukcode / simlock pincode foutmeldingen

3x verkeerde pincode (sim ontgrendeling) opgegeven. Daarom pukcode opnieuw opgeven en een nieuwe ontgrendelingspincode. Pukcode is goed maar bij opgeven nieuwe pincode verschijnt een foutmelding. Van de 10 pogingen zijn er inmiddels 6 verstreken. Heb een zakelijk account en helaas is er geen chat activiteit via mijn Vodafone app mogelijk, verschijnt de melding dat ze het momenteel te druk hebben en dat ik maar moet twitteren en/of Facebook. Simkaart is geblokkeerd en kan dus niet bellen. Kom op Vodafone, stel je klantvriendelijker op!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RDK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zoals in mijn bericht duidelijk aangegeven heb ik wel mijn pukcode beschikbaar dus dat is het probleem niet. De melding die ik na het ingeven van deze pukcode krijg nl het opgeven van n nieuwe Sim unlock code genereert steeds een foutmelding. En ja, doordat mijn sim niet geactiveerd is kan ik niet bellen en ben ik afhankelijk van online chat die niet werkt en/of het te druk heeft.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RDK
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Sorry, maar dat je zelf een verkeerde pincode invult en dan een pukcode nodig hebt en de klantenservice heeft het nu te druk, is geen reden om niet te denken dat Vodafone niet klantvriendelijk is. De pukcode is bij particulieren klanten terug te vinden via My Vodafone in de browser of met de app. Als je dit niet lukt, of je bent een zakelijke klant dan kan je naar de website van Vodafone en daar in het midden kiezen voor chatten of maak een afspraak om terug gebeld te worden.

Bellen kan je ook via 0800-0094, die mensen kunnen je ook verder helpen.
Vraag even aan iemand anders of je mag bellen, het is namelijk een gratis nummer!
Wil je echt niet bellen, dan zal je geduld moeten hebben tot er weer iemand vrij is om met je te chatten.

Hier via de community kan niemand je helpen want dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken.
RDK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
zoals in mijn bericht duidelijk aangegeven heb ik wel mijn pukcode beschikbaar dus dat is het probleem niet. De melding die ik na het ingeven van deze pukcode krijg nl het opgeven van n nieuwe Sim unlock code genereert steeds een foutmelding. En ja, doordat mijn sim niet geactiveerd is kan ik niet bellen en ben ik afhankelijk van online chat die niet werkt en/of het te druk heeft.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En hier kan niemand je helpen, dus dan zal je toch moeten wachten.
Kan me niet voorstellen dat je niemand kan vinden die je wilt helpen met bellen 🙂

Maar goed, er is geen andere oplossing op het moment. Of er moet een moderator langs komen van Vodafone en dan is het nog de vraag of die je daarmee kan helpen. Vaak sturen die je ook door naar de klantenservice van Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status RDK ? Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic