daan14

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pukcode kwijt, en kan niet inloggen in myvodafone

Hi,

Sinds ik in het buitenland woon heb ik mijn abonnement naar prepaid veranderd omdat ik alleen in Europa zelf nog gebruik maak van deze simkaart.

Nu heb ik onlangs geprobeerd deze weer aan te zetten maar nu heb ik blijkbaar mijn codes verkeerd ingevoerd en wordt er om de puk code gevraagd.

Na bellen met het vodafone nr buitenland kloppen mijn postcode en/of geboortedatum niet volgens de computer.
Sinds een tijdje kan ik ook niet meer inloggen bij Myvodafone want blijkbaar zijn bij het omzetten naar prepaid mijn oude gegevens (emailadres) verwijderd.

Mijn vraag is, hoe kan ik nu mijn prepaidkaart weer aan de praat krijgen?

Mvg
Daan
4 Reacties 4
Willemenator

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja mijn postcode en geboortedatum lukt ook niet vanuit het buitenland, ik wil een medewerker spreken!! Is er een ander nummer daarvoor?....
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Willemenator,
Op onze website communiceren we alle mogelijkheden om de collega's van de klantenservice te bereiken.
Vanuit het buitenland werkt de chat niet, dus je kunt het beste kiezen voor het nummer dat in de link wordt genoemd.

Groeten & succes, Per
noekieeee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik moet naar meerdere malen mijn pincode invoeren, mijn pukcode invoeren.
Ik heb al gebeld naar de service maar daar zeiden ze dat mijn gegevens niet goed waren. Ik kan ook niet inloggen op My Vodafone, want ik weet mijn wachtwoord+mijn gebruikersnaam niet. Ik kan er maar niet achterkomen wat mijn pukcode is. Op het kaartje en de brief staan allebei geen pukcode. Ik heb blyk en dat is nu overgezet naar Vodafone en daardoor zijn misschien mijn gegevens niet meer opgeslagen?

Mvg,

Anouk Winkels


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @noekieeee ,

Je had het topic in het Samsung board geplaatst. Ik heb hem verplaatst naar een meer geschikter board en samengevoegd met een eerder onderwerp hierover. Gaat het lukken met het antwoord van Per?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic