Franssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

puk code

PUK code

Mijn telefoon heeft dual sim.

Op een of andere manier doet hij het alleen als ik zowel de sim kaart van mijn man, als die van mij erin heb zitten.

Niemand heeft dit probleem (ook professionals niet) kunnen oplossen, maar dat was niet erg.

Nu vraagt deze sim kaart opeens om een PUK code. Zonder deze PUK code is de GSM geblokkeerd. Haal ik deze sim kaart eruit dan doet het andere nummer het niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan antwoord op je vraag:
Je kan je pukcode terug vinden in je My Vodafone. Als je die niet hebt dan kan je deze alleen nog vragen via de klantenservice van Vodafone. Meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml#pukcode-content

In My Vodafone kun je eenvoudig je pukcode vinden waarmee je je simkaart weer kunt activeren. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in My Vodafone
2. Ga naar Producten onder het kopje 'Toestel & simkaart'
3. Voer de getoonde pukcode in op je toestel

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Franssen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je zit op een open community en iedereen kan je prive gegevens zien. Deze kan je m, binnen het uur van plaatsen, verwijderen door op de 3 rode puntjes, rechts onder in beeld, te klikken en dan op bewerk. 

Haal dan je gegevens weg, want nu ziet iedereen deze en dat wil je niet!

Zie onderstaande plaatje waar de 3 puntjes staan:

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan antwoord op je vraag:
Je kan je pukcode terug vinden in je My Vodafone. Als je die niet hebt dan kan je deze alleen nog vragen via de klantenservice van Vodafone. Meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml#pukcode-content

In My Vodafone kun je eenvoudig je pukcode vinden waarmee je je simkaart weer kunt activeren. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in My Vodafone
2. Ga naar Producten onder het kopje 'Toestel & simkaart'
3. Voer de getoonde pukcode in op je toestel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Franssen 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat een bijzondere situatie. Het schiet natuurlijk niet op als je niet kunt bellen of gebeld worden doordat je simkaart is geblokkeerd. De puk-code kun je gemakkelijk opzoeken in My Vodafone. Ik zie dat @Energieboy je al heeft uitgelegd waar je dit precies kunt vinden in My Vodafone. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic