hidde

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

puk code - waar vind ik deze?

ik heb mijn puk code nodig. het gaat om een zakelijk abbonnament van de firma taylor te den helder.

ik heb het nummer ******. mischien kunnen jullie mij helpen heb namelijk vanaf vrijdag 7-2-2020

mvg hidde mars

 

*Telefoonnummer verwijderd door moderator*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je pukcode kan je vinden in de My Vodafone app. Als je die niet hebt, omdat het om een zakelijk abonnement gaat, en jij niet de eigenaar bent, dan moet de eigenaar van het nummer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

Dus ben je zelf niet de eigenaar, laat je baas bellen. Ben je zelf wel de eigenaar, dan kan je zelf natuurlijk wel bellen ?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hidde 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open Community en door iedereen te lezen. Je nummer staat dus nu voor heel internet online!!

Dit kan je weghalen door in het bericht, rechts onder, op de 3 puntjes te klikken en dan op bewerken. Dit kan je doen tot 60 minuten na plaatsen. Wel even doen hoor!

 

*afbeelding verwijderd door moderator, ivm privégegevens*

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je pukcode kan je vinden in de My Vodafone app. Als je die niet hebt, omdat het om een zakelijk abonnement gaat, en jij niet de eigenaar bent, dan moet de eigenaar van het nummer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

Dus ben je zelf niet de eigenaar, laat je baas bellen. Ben je zelf wel de eigenaar, dan kan je zelf natuurlijk wel bellen ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @hidde . Welkom hier! 

Ik heb je bericht aangepast. Zoals al gezegd wordt; je telefoonnummer stond er in en deze was dus zichtbaar voor iedereen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling :-). 

@Energieboy  heeft je ook al verteld waar je de PUKcode kunt vinden. Is het inmiddels gelukt? 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oeps, sorry Lycke, had niet gezien dat ik ook in het plaatje info mee had verzonden. Beetje dom van mij natuurlijk, maar wilde het op een juiste manier laten zien hoe aan te passen 🙂 - Maar het is nu weg, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic