jack1961

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

puk code klopt niet?

Ik heb al sinds jaren dezelfde simkaart en heb destijds via het bedrijf waar ik werk hierbij ook een pukcode gekregen. Nu heb ik een ander toestel, plaats hier mijn oude simkaart in en ineens wordt de simcode niet meer herkent. Dus na 3x verkeerde simcode ingevoerd te hebben, voer ik nu de pukcode in, als ik hierna een nieuwe simcode heb aangemaakt krijg ik iedere keer de melding: foute pukcode.

De medewerker bij het bedrijf waar ik werk die bevoegd is om contact met Vodafone te leggen, is net voor 3 weken met vakantie gegaan en er is niemand die haar vervangt., ik kan niet zo lang onbereikbaar zijn voor klanten. Is er een mogelijkheid dat ikzelf contact op kan nemen om de juiste pukcode op te vragen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Normaliter krijgt alleen de comtactpersoon dit soort gegevens. Is er toevallig een wachtwoord afgesproken? Zo ja dan kun je deze opbragen als je het wachtwoord weet. Indien niet dan dient er eerst een wachtwoord afgesproken te worden.
De puckcode staat ook in my vodafone
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien dit via het forum niet kan worden opgelost > topic gesloten. Zie ook de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic