BettyGeerts24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

profielnaam wijzigen

Sinds mijn aanmelding heb ik een voor mij onbekende profielnaam die niet te wijzigen is met behulp van de Vodafone-App ? hoe deze te wijzigen? en hoe krijg ik een specificatie van mijn facturen waarvan de belkosten zeer hoog zijn? mogelijk van de andere gebruiker?
Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met Vodafone maar helaas nooit geen feedback! of juiste instructies.
3 Reacties 3
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi BettyGeerts24,

Jammer dat je nog geen juiste instructies hebt ontvangen hierover!
Wat ik je wil adviseren is om even contact op te nemen met onze klantenservices, mijn collega's kunnen in het systeem voor je nakijken of al je gegevens goed staan en voor je wijzgen. Deze zijn namelijk ook zichtbaar in je MyVodafone account.
Wat betreft de specificatie's, deze vind je zo:
Rekeningen -> Klik op maand die je wil inzien -> Specificatie -> Hier kun je vervolgens alle verbruiksgegevens opvragen en filteren.
Log hiervoor wel even in op onze website, in de app zijn deze niet zichtbaar.:D

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi BettyGeerts24,

Heb je nog iets gehad aan de tips van SMJ?
Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het natuurlijk graag.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic