marcennanda

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met verbinding

sinds enkele dagen kan ik regelmatig niet op internet en gebeld worden ook sms gaat somsniet maar vooral de internet verbing werkt vaak niet nu denkt de klantenservice dat de sim kaart kapot is.
de telefoon is het niet want alsikde kaart in een andere gsm doe is er geen verandering.
 
op welke band kan ikde Nokia N8 eigenlijk zetten dual band of 3G?
 
wie kan me helpen
 
gr marc
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo marcennanda,

Vervelend dat je regelmatig problemen hebt met de verbinding. Normaal gesproken heb je de beste verbinding als het toestel op dual mode staat. Deze optie zorgt ervoor dat het toestel automatisch het beste netwerk zoekt voor deze locatie.

Aangezien het probleem ook in een andere telefoon voordoet denk ik dat het inderdaad aan de simkaart kan liggen. Deze kan in de Vodafone winkel worden vervangen. Echter kan het ook te maken hebben met de locatie, om dit te testen kun je het op een andere plaats het liefst minimaal 10 kilometer verderop proberen.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

srlackie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook het probleem dat sinds de sybian Anna update ik met mijn Nokia N8 alleen nog maar GSM en GPRS verbinding kreeg. En dus niet UMTS (3G / 3.5G). Wat blijkt tijdens de update naar Anna wordt je telefoon als je hem update via OVI op GSM ipv Dual Mode gezet. En moet je die dus handmatig terug zetten. De Vodafone klantservice heeft hier zelf ook geen weet van, want heb 25x met hun aan de lijn gehangen a €,045 per gesprek... En die hadden mijn telefoon intussen afgeschreven en waren drukker bezig met mij een nieuwe abo + tel aan te smeren. Dan dit probleem op te lossen
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
srlackie schreef:
Ik had ook het probleem dat sinds de sybian Anna update ik met mijn Nokia N8 alleen nog maar GSM en GPRS verbinding kreeg. En dus niet UMTS (3G / 3.5G). Wat blijkt tijdens de update naar Anna wordt je telefoon als je hem update via OVI op GSM ipv Dual Mode gezet. En moet je die dus handmatig terug zetten. De Vodafone klantservice heeft hier zelf ook geen weet van, want heb 25x met hun aan de lijn gehangen a €,045 per gesprek... En die hadden mijn telefoon intussen afgeschreven en waren drukker bezig met mij een nieuwe abo + tel aan te smeren. Dan dit probleem op te lossen
 
Wat heeft Vodafone te maken met een probleem wat speelt bij de update van Symbian Anna?
 
Ik denk niet dat Nokia eventuele bugs uberhaupt communiceert, dus dat Vodafone hier geen weet van heeft en ervan uitgaat dat het een toestelprobleem is vind ik niet zo heel gek eigenlijk..
 
Just my 2 cents,
 
Nez
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic