Anne.

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met toevoegen extra red together met nummerbehoud

Zijn er meer leden die problemen hebben met het toevoegen van een nummer in de red together bundel?

ik probeer al sinds december 2019 een nummer erbij te krijgen.

Elke maand mag ik zelf met Vodafone bellen wanneer het opgelost gaat worden. 
zijn straks 6 maanden verder en het werkt nog niet. 
ben al meer als 10 jaar bij Vodafone klant, nooit geen problemen gehad. Maar ben er nu toch echt wel klaar mee. 
het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn? 
niemand een idee om dit op te lossen? 
 

mvg 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Er is inmiddels een case aangemaakt. Het verhaal is nu langs 2 afdelingen gegaan die eigenlijk allemaal zeggen “ja, het lijkt nu goed. Maar we willen niet te snel een conclusie trekken dus checken we het nog even wat verder”. Nu is er dus een case aangemaakt voor het verder uitzoeken. Hier zal je ook een melding van krijgen.  
We houden je op de hoogte! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Anne. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens de My Vodafone informatie heb ik het volgende:
Hier stel je in welke Red Together groepsleden gebruik mogen maken van de Red Together Data. Dit is alleen mogelijk voor Red Together of Red Together Extra abonnementen. Wil je een abonnement aanpassen of toevoegen? Bel ons dan op 0800-020 09 76. Dan maken we het meteen voor je in orde.

Volgens mij is het daarom niet mogelijk om dit zelf te doen met toevoegen en moet je bellen met Vodafone. Of is dit niet wat je wil? Je kan natuurlijk niet elke maand een Red Together er bij doen en/of laten verwijderen, maar dat zal je wel niet bedoelen, denk ik. 

Maar voor het toevoegen staat er dat je moet bellen.

Anne.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goeiemorgen @Energieboy 

 

dit is inderdaad niet wat ik bedoel.

ik heb zelf het hoofdaccount van red together.

mijn vriendin zit hier bij in als extra. (Haar toevoegen koste ook al 3 maanden) 

en nu wil ik dus sinds december mijn zoon bijvoegen.

zijn contract bij een andere provider liep af, en zodoende wil ik hem met nummerbehoud als red together extra toevoegen.

dit geeft helaas zoveel problemen bij vodafone dat het een beetje vervelend begint te worden. 
had hem telefonisch aangemeld in december ‘19.

na meerdere belletjes van mijn kant (elke maand 2x) is het nog steeds niet gelukt. 
ben al in een winkel geweest,kreeg een simkaart mee waarna ze me zouden bellen voor activatie. Dit is nooit gebeurd.

vorige week weer telefonisch contact gehad, en zou afgelopen zaterdag een nieuwe Sim+ activatie aan huis krijgen. Je mag 1x raden wat er niet is gebeurd

mij ben zelf veel van huis, dus kan ook niet alle dagen iets in ontvangst nemen. 
 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Anne. . Welkom hier. 

Poeh, dat gaat verre van soepel, zo te lezen. 

Op dit moment kan ik er weinig zinnigs over zeggen, behalve dan dat het beter zou moeten. Ik heb namelijk geen gegevens van je. Zou je je profiel volledig willen invullen? Dan duik ik de systemen in om te zoeken wat er precies mis gaat en hoe we dit kunnen aanpakken.

Anne.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Lycke Vodafone 

 

sorry voor de late reactie, ben druk met werken..

heb mijn profiel aangevuld. 
veel plezier met het lezen van de archieven ?

ben benieuwd naar je bevindingen.

 

mvg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helemaal geen probleem hoor. Ik bedoel; je bent hier al zo lang mee bezig. Het zou wat zijn als wíj er nu een punt van maken dat je een dag later reageert. 

Met het oog daarop ga ik wel gelijk even noemen dat de Vodafone Community in het weekend niet wordt beheerd. Dus ik ben er vandaag nog, maar het weeekend niet. Maandag is mijn collega er wel, maar ikzelf ben er woensdag pas weer. Misschien goed om even te weten :-).
Ik duik in elk geval je gegevens snel in om te kijken wat er mis gaat en (veel belangrijker) hoe we dit nu eindelijk kunnen oplossen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oke. Ik zie vele porteringsverzoeken voor het nummer. Elke keer lijkt het goed te gaan, maar dat gaat het niet. En ik kan op dit moment nog niet helemaal goed inzien wat er fout gaat. 
Nu staat er opnieuw een verzoek in. Voor 2 juni. En sure; alles lijkt weer goed te gaan. Maar ik wil hier niet met teveel zekerheid zeggen dát het goed gaat. Dat zou natuurlijk dwaas zijn, na wat er allemaal gebeurd is. 

Ik ga alles even verzamelen, bundelen, en neerleggen bij onze experts om uit te zoeken wat er nu precies fout is gegaan en hoe we nu zeker kunnen weten dat het nu wel goed gaat. Ik hou je op de hoogte! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Er is inmiddels een case aangemaakt. Het verhaal is nu langs 2 afdelingen gegaan die eigenlijk allemaal zeggen “ja, het lijkt nu goed. Maar we willen niet te snel een conclusie trekken dus checken we het nog even wat verder”. Nu is er dus een case aangemaakt voor het verder uitzoeken. Hier zal je ook een melding van krijgen.  
We houden je op de hoogte! 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We zijn benieuwd naar een statusupdate van jou @Anne. Kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic