Goeiemorgen @Energieboy
dit is inderdaad niet wat ik bedoel.
ik heb zelf het hoofdaccount van red together.
mijn vriendin zit hier bij in als extra. (Haar toevoegen koste ook al 3 maanden)
en nu wil ik dus sinds december mijn zoon bijvoegen.
zijn contract bij een andere provider liep af, en zodoende wil ik hem met nummerbehoud als red together extra toevoegen.
dit geeft helaas zoveel problemen bij vodafone dat het een beetje vervelend begint te worden.
had hem telefonisch aangemeld in december ‘19.
na meerdere belletjes van mijn kant (elke maand 2x) is het nog steeds niet gelukt.
ben al in een winkel geweest,kreeg een simkaart mee waarna ze me zouden bellen voor activatie. Dit is nooit gebeurd.
vorige week weer telefonisch contact gehad, en zou afgelopen zaterdag een nieuwe Sim+ activatie aan huis krijgen. Je mag 1x raden wat er niet is gebeurd
mij ben zelf veel van huis, dus kan ook niet alle dagen iets in ontvangst nemen.