mkruyswijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met mobiel internet?

hoi, ik heb laatst mijn sim-only abo omgezet in de winkel en daar een data abo bij toegevoegd.
gisteren de instellingen nagekeken, maar geen data op het abo. gisteren geactiveerd. maar krijg nog steeds geen internet.
in het scherm komt niet eens 3G naast het carier logo te staan? doe ik iets verkeerds?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey mkruyswijk,
 
Ik geloof dat het probleem eerder ligt in je APN instellingen, zo gefixt =D je gaat naar Instellingen> Algemeen> Netwerk> Mobiele datanetwerk> APN info:

  • APN: live.vodafone.com
  • Gebruikersnaam: vodafone
  • Wachtwoord: vodafone
Als je dat hebt, druk je op netwerk links boven en ga je terug naar het hoofd menu. Werkt het internet nog steeds niet, ga dan even naar Instellingen> Vliegtuigmodus> even aanvinken (minuut ofzo) en dan weer uitvinken...kan je toestel opnieuw aanmelden op het netwerk.
 
Hoop dat het werkt voor je

Vriendelijke groet
 
WhiteWolf

Bekijk in context

1 Reactie 1
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey mkruyswijk,
 
Ik geloof dat het probleem eerder ligt in je APN instellingen, zo gefixt =D je gaat naar Instellingen> Algemeen> Netwerk> Mobiele datanetwerk> APN info:

  • APN: live.vodafone.com
  • Gebruikersnaam: vodafone
  • Wachtwoord: vodafone
Als je dat hebt, druk je op netwerk links boven en ga je terug naar het hoofd menu. Werkt het internet nog steeds niet, ga dan even naar Instellingen> Vliegtuigmodus> even aanvinken (minuut ofzo) en dan weer uitvinken...kan je toestel opnieuw aanmelden op het netwerk.
 
Hoop dat het werkt voor je

Vriendelijke groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic