jjlos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem met simkaart overstappen

Ik ben sinds 10 mei officieel overgestapt naar vodafone. Nu heb ik nog steeds geen bereik en kan niemand bellen.

Ik kan geen myvodafone account aanmaken want die sms code krijg ik niet binnen. Wat hier aan te doen?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jjlos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend. Normaal gezien zou de datum van overgaan moeten kloppen en zou je gewoon bij Vodafone bereik moeten hebben. Is het daadwerkelijk 10 mei? 

Ik kan je hier niet mee helpen, dit kan alleen iemand van Vodafone inzien. Als je je toestel helemaal uit hebt gehad en daarna weer aan, en het werkt nog niet, dan zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice of wachten tot er hier iemand van Vodafone je bericht oppakt. Echter, het is vandaag Hemelvaartsdag dus ik weet niet hoe snel ze hier vandaag online zijn. Een beller, of een chat starten, is misschien sneller?!


Laat nog even weten wat je hebt gedaan, dan doen niet meer mensen dit uitzoeken en dubbel werk 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @jjlos
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ai, dat is geen vliegende overstap! Het is ontzettend onhandig dat je niet bereikbaar bent. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's hierover? Zo niet, dan wil ik je vragen om mij een privéberichtje te sturen met daarin de volgende gegevens:

Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer: 
Simkaartnummer:
Laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer
Geboortedatum:
E-mailadres: 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic