Jacq1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem met koppelen van mijn smartwatch Ultra 2 met Onenumber

Hallo,

 

ik ben inmiddels een week bezig om mijn Watch te koppelen aan mijn telefoonnummer/esim. In de Watchapp staatonder mobiel abonnement onder de afkorting vf.nl 'wachten'. Ik heb hierover herhaaldelijk met de servicedesk gebeld. Zij kunnen mij niet vertellen wanneer het probleem opgelost is. De betreffende afdeling kan niet gebeld worden en wordt ik alleen in contact gebracht met de 'frontoffice' welke alleen aangeven dat het ze spijt geen oplossing of tijdspanne aan kunnen geven waardoor ik het vetrouwen een beetje kwijt ben

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jacq1 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jacq1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk heel vervelend dat het niet wil werken. Momenteel is er niemand van Vodafone op de community aanwezig om je te helpen. Vanaf maandag is @Cecilia weer online en die kan met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Op de community zijn al wel wat topic's geopend door andere mensen die ook problemen hadden (of nog hebben) met de aansluiten van OneNumber. Eventueel zou je nog hier op de community kunnen zoeken of je daar iets uit kunt halen en anders toch maar even wachten tot maandag. 

Het is een vrij nieuwe dienst welke nog niet de volledige ondersteuning heeft van de klantenservice. Zeker de technische dingen kunnen niet door hun worden opgelost en in het weekend zal deze afdeling ook niet open zijn, denk ik maar zo. Erg jammer dat je het vertrouwen kwijt bent maar ik denk dat als Cecilia je heeft geholpen dat het vertrouwen er wel weer is. Voor nu wens ik je een fijn weekend en ik hoop dat je nog even kunt wachten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jacq1 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

Jacq1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al bekend wanneer dit issue opgelost is?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Denk het niet, anders zou het al wel hebben gestaan in die bekende topic.
Zoals Cecilia al schreef; "Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen."

Even wachten nog, zodra Vodafone een update heeft dan zal Cecilia het hier wel melden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic