Hi @Elke11
Ik ben even mee gaan kijken en heb ook nog even een andere collega aan de mouw getrokken. De eerste melding van dit probleem is van 18 augustus. Er is toen een case aangemaakt voor het probleem wat betreft SMS. Vervolgens is op 19 augustus opnieuw een case aangemaakt, maar dan voor het probleem dat je helemaal niet bereikbaar bent sinds de overstap van zakelijk naar particulier. De technische dienst (OID) pakt dit meestal binnen een week op (afhankelijk van de drukte). Op dit moment is er nog niets bekend en loopt het onderzoek dus nog bij de technische dienst. Het is jammer dat het probleem al 2 weken speelt, maar nog niet eerder is aangemeld. Wat de precieze reden daarvoor is, dat is voor mij gissen. Beide cases zijn dus recent aangemaakt en dit proces kunnen wij helaas niet bespoedigen voor je. Sorry. In My Vodafone kun je zien dat het onderzoek openstaat en kun je ook in de gaten houden wanneer het onderzoek is behandeld/afgesloten.
Hopelijk wordt de case snel opgepakt, zodat je weer bereikbaar bent. Ik had je liever ander nieuws gebracht, maar helaas moet ik je vragen om nog even af te wachten.