marijs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem bij aanvraag unlockcode sim..en bereikbaarheid vodafone

hallo,

Ik heb onlangs een mobiel abbonement genomen bij simyo..hiervoor is mijn telefoonnummer overgezet van vodafone naar simyo..dit is gelukt. Nu kwam ik nog het probleem tegen dat er een simlock op mijn toestel blijkt te zitten. Met veel moeite een unlockcode hiervoor aangevraagd. Hierin is bij de betaling iets mis gegaan..dwz..er zat een typfout in het telefoonnummer dat ik bij betaling moest vermelden
Ik heb dan ook nog steeds geen unlockcode ontvangen terwijl de betaling wel rond is. Ik heb hierop gebeld...maar word steeds doorverwezen naar een ander nummer..die vervolgens weer een keuzemenu geeft die niet aansluit bij mijn vraag. Online via de site van vodafone een mail sturen lukt niet...want mijn nummer is geen vodafonenummer meer en daar wordt wel omgevraagd.
Reageren op een eerder mailtje (m.b.t. betaling van de unlockcode) word niet in behandeling genomen omdat het niet binnen de 7 dagen valt.(logisch want ik zat nog te wachten op een mail met die unlockcode)....kortom..ik kan vodafone niet normaal bereiken over dit probleem... en ik zou toch graag een unlockcode z.s.m. willen ontvangen zodat ik mijn telefoon en abonnement tenminste in gebruik kan gaan nemen.
Een beetje ingewikkeld verhaal.....maar bij wie moet ik nu zijn en hoe bereik ik die persoon?
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Sow, dat is een heel verhaal. Hier op forum kunnen (ex) klanten elkaar helpen. Verder kunnen er geen individuele cases worden behandeld (hiervoor zijn gegevens nodig die je hier niet kwijt wil).
In jouw geval wordt het lastig om hier een en ander op te lossen. Ik adviseer je om via een ander kanaal met ons contact op te nemen (heb je al gehoord van onze gratis 24/7 chat?).
Je kunt ook via Facebook contact opnemen met de Webcare afdeling. Via een privébericht kun je het betalingsbewijs mee sturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic