Hallo
@martinelderman ,
Oei, hier worden een paar zaken een beetje door elkaar gehaald. Kijk als je een abonnement neemt, dan ga je een contract aan op basis van de afspraken die op dat moment gemaakt worden. Je krijgt dan de afgesproken korting en betaalt de afgesproken prijs. In de Algemene Voorwaarden hebben we opgenomen dat we de inflatie mogen corrigeren. Ik begrijp dat dit in jouw geval gebeurd is.
De aanbiedingen die we nu doen, staan hier uiteraard compleet los van.
- Ik heb toevallig net een nieuwe auto gekocht.
- Hetzelfde type als de auto die ik had.
- Ik betaal nu minder dan toen en krijg er meer extra's voor terug.
Vodafone hecht heel veel waarde aan de bestaande klanten. Vandaar dat we ook geen onderscheid maken in aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten (integendeel, bestaande klanten krijgen vaak extra korting). Je conclusie met betrekking tot bestaande en nieuwe klanten is niet helemaal correct. Wellicht hebben we ook een goede aanbieding voor je op het moment dat je je abonnement kunt verlengen.