jacob105

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

prijs verschil

Geachte vodafone
Hoe kan het dat ik nog steeds 60 euro betaal voor super red E abonnement. En betaal iemand die nu zelfde abonnement neemt 47 euro plus 1 gb meer internet.
Het hoort zo te zijn dan vaste klanten even veel als nieuwe klanten moeten betalen . Als het al niet minder zou moeten zijn. Jullie willen je vaste klanten toch houden ?
Nou deze vaste klant stapt hoogwaarschijnlig op als zijn abonnement is afgelopen als hier niet mee gedaan wordt.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Het gaat hierbij om en particulier abonnement + toestel? Weet je ook zeker dat die persoon dit abonnement bij Vodafone zelf heeft aangesloten en dus niet bij Gsmweb of Belsimpel enzovoorts... Met die sites kun je inderdaad wat schelen maar in ruil daarvoor sta je en aantal Vodafone services af.

Via MyVodafone krijg je ook en aantal aanbiedingen en mocht je er niet tevreden mee zijn kun je altijd bellen naar de Sales afdeling om te kijken of je bij het verlengen en leuke deal kunt krijgen maar ook bij en nieuw abonnement!
jacob105
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geachte vodafone
Ja ik weet het zeker ik heb het zelfs even opgezocht op jullie website. En het abonnement is idd 13 euro goedkoper als bij mij. Ik mag mijn abonnement nog niet verlengen. Zal eens bellen met sales of die iets kunnen doen. En anders zal ik toch op zoek moeten gaan naar andere provider helaas.
Anonymous
Niet van toepassing
Houd er natuurlijk wel rekening mee dat als je geen sim only hebt hier ook een gedeelte kosten van het toestel kunnen inzitten. Je kan als je het abonnement afsluit kiezen voor meer bij te betalen of in een keer een groot bedrag neerleggen. Vandaar dat de prijzen ook kunnen verschillen.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
jacob105

Aanbiedingen verschillen elke keer opnieuw, tijdens het afsluiten heb jij ook een aanbieding ontvangen.

Je kan als bedrijf niet jarenlang dezelfde aanbiedingen doen, dit heet marketing....

Dus het kan inderdaad zijn dat momenteel het abonnement een andere aanbieding heeft dan wanneer jij je abonnememt hebt verlengd 😉

Het kan ook zo zijn dat er morgen, volgende week of volgende maand weer nieuwe aanbiedingen zijn waar klanten gebruik van kunnen maken 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic