priscilla1001

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid

Hallo ik heb een week geleden 20 euro opgewaardeerd daar krijg ik altijd gratis bel en sms min bij naar vodafone nummer ik heb 2 dagen geleden nog eens 10 euro opgewaardeerd en nu kan ik niet meer bellen naar vodafone nummer hij zegt dan dat ik geen beltegoed heb hoe kan dit? Want mijn maand is nog niet om.
Groetjes priscilla
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat raar zeg. Heb je al even gekeken wat je controle sms zegt of dit inderdaad zo is? Je bent ook niet over je beltegoed gegaan, je zou even Vodafone kunnen bereiken via de online kanalen of via, www.vodafone.nl/support
priscilla1001
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En kunnen jullie dat niet via deze manier oplossen want ik kan nu dus ook niet meer bellen naar een van de medewerkers van vodafone
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @priscilla1001 ,

op mijn vodafone via de computer kan je dit gewoon zelf controleren...
daarnaast zou 1200 bellen altijd gratis wezen
priscilla1001
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou nee want dit kost mij 45 cent en zelf sat staat er niet meer op wat moet ik nou doen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Zoals ik zei: mijnvodafone.
via de computer naar vodafone.nl
inloggen met je account
en daar staan al je tegoeden, tarieven enzovoort
priscilla1001
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb al gekeken maar ik kan het niet vinden alleen dat als je opwaardeerd het tegoed vervalt maar het mag niet mogen dat als ik 30 euro in een week opwaardeer ik nu geen gebruik meer kan maken van debel en sms bonus naar vodafone? Ik heb geprobeerd te bellen maar dit lukrt niet zoude jullie met mij contact op kunnen nemen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Het Prepaid+ tarief en de bonus zijn 30 dagen geldig na iedere opwaardering.
Wanneer heeft u voor het laatst opgewaardeerd?
u kan contact op nemen via deklantenservice via:
- Chat
- Facebook
of twitter
https://www.vodafone.nl/support/contact/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic