steppert

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid you sms automatische dagbundel internet 100mb a 1 euro per dag.

beste

ik kreeg vandaag een smsje met de mededeling dat als ik vanaf nu online ga dat ik dan automatische een 1 euro 100mb dagbundel geactiveerd krijg. dit is raar omdat ik nog 580mb op mijn you 1gb bundel heb staan die nog zo'n 11 dagen doorloopt. nu heb ik uiteraard geen zin om 1 euro te gaan betalen per dag. sowieso raar dat je niet zelf kunt beslissen van je beltegoed te internetten of via de dagbundel. maar ja ik kan nu eigenlijk niet online gaan, omdat ik geen euro wil betalen per 100mb per dag.
mvg

stephan
4 Reacties 4
steppert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb maar met de klanten service gebeld. ze hebben deze sms gestuurd, omdat er vanaf nu die 100mb voor 1 euro per dagdeel ingaat voor alle klanten. hiervoor was het dan schijnbaar 0,05 cent voor 1mb bij een lopen you abbonement , anders 10 cent per mb.

het zou handig geweest zijn als dit smsje duidelijk erin had staan dat het om een verandering gaat die ingaat als je bundel op is. nu staat het er alsof het meteen ingaat alsof je bundel op is. en dat is verwarrend vind ik.

mvg

stephan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
steppert, welkom op het Vodafone Forum! Fijn dat het nu via de klantenservice duidelijk is. Bedankt voor je feedback hierover.
steppert
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is schijnbaar feest bij vodafone. nu krijg ik als ik mijn 1gb you automatische vernieuwing uitzet ,stop 1gb naar 400, een sms "op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet afsluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur" zucht nu dit weer. ik had 19 september stop 1gb naar 4000 gestuurd en krijg dan vandaag dat de bundel gewoon wordt vernieuwd de 23ste. huh ik heb geen behoefte telkens naar de klantenservice te bellen omdat er schijnbaar wat verkeerde knoppen zijn ingedrukt ergens.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic