Erwin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid tegoed

Hallo,
ik zit momenteel wel overhoop met Vodafone prepaid internet op mijn laptop.
Gisteren avond laat nog een 20 EURO top up gedaan.SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de top up en daarna ging het zienderogen bergaf.
Weekbundel aangevraagd(10 Euro kostprijs)en dan kreeg ik de melding dat ik met het huidige tarief deze dienst niet kon aansluiten.
Direkt daarna kreeg ik terug een bericht dat er 2,50 Euro van mijn prepaid tegoed afgegaan is voor deze transactie(ik had het internet nog niet eens aangeraakt).
Daarna nog een poging,krijg ik dezelfde lakens toebedeeld.
Daarna(tijdsverschil tussen berichten een paar minuten)kreeg ik een bericht dat mijn dagbundel al 30 MB opgebruikt was,terwijl ik nog niet eens op het net geweest was en daarbij ook geen dagbundel aangevraagd had.
Intussen,na een slapeloze nacht ben ik al meer dan de helft van mijn tegoed kwijt zonderenig gebruik.Als ik naar mijn metertje kijk zie ik wel dat het blijft lopen zonder ook maar iets te doen.
Vodafone contacteren zonder klant te zijn in de telefoon service is dan ook niet mogelijk.Met het 1200 nummer kun je dan natuurlijk niet
verbonden worden.Wat een toestand-hopelijk geraak ik hieruit.
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Erwin,

Natuurlijk zeer vervelend bel anders even met 06-54500110 hiermee kom je ook zonder vf klant te zijn in het keuze menu uit.


Met Vriendelijke Groet,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic