HermanUit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

prepaid tegoed terugvragen bij overstap naar Hollands nieuwe

Ik kreeg een aanbod van Vodafone om een abonnement af te sluiten bij Hollands Nieuwe. Maar ik heb nu een prepaid kaartje bij Vodafone met daarop nog zo'n €50. Hoe kan ik dat geld terugkrijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @HermanUit, welkom hier!

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Het is helaas niet mogelijk om je tegoed uit te laten betalen of mee te nemen naar Hollandsnieuwe. Dit is alleen mogelijk als je overstapt van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @HermanUit 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat grappig dat Vodafone je een aanbod doet om bij Hollands Nieuwe je abonnement af te sluiten. Nog niet eerder vernomen dat ze je naar iemand anders laten overstappen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zullen we maar zeggen. Je prepaid-tegoed vervalt als je nummer over gaat naar de nieuwe aanbieder, dus maak nog zoveel mogelijk op in de laatste dagen bij Vodafone. Zorg ervoor dat er nog wel een klein beetje prepaid-tegoed op je simkaart staat op de datum dat je nummer over gaat. Als je namelijk geen prepaid-tegoed meer hebt, kan het zijn dat je nummer afgesloten wordt en lukt het niet om je nummer mee te nemen.

Dit zijn de letterlijke woorden van Vodafone. En aangezien je overstapt naar buiten, dus vanuit Vodafone naar Hollands Nieuwe, zal je toch je 50,- euro eerst op moeten maken en zorgen dat er nog een klein beetje op staat. Heel vervelend, maar dit zijn de regels die Vodafone zelf opgeeft op z'n website. Kan nog even vragen of @Cecilia nog iets anders kan melden, ze is namelijk werkzaam bij Vodafone, maar ik denk dat wat er staat ook zo naar gehandeld zal worden. 

HermanUit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Energieboy,

Bedankt voor je reactie. De website van HollandsNieuwe : https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only?packageid=24month_3000_simOnly_ziggoTopupMultiplier&packagety... geeft aan dat zij samenwerken met Ziggo. Ik vind dus dat Ziggo dan ook soepel moet omgaan met een beltegoed op een prepaid Vodafone kaartje. Kan je het daarom toch even vragen bij @Cecilia

HermanUit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry, ik kreeg de mail over dit aanbod van Ziggo, en niet van Vodafone, zoals vermeld in mijn eerste mail.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Komt goed, zodra Cecilia je bericht ziet dan zal ze je contacten. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @HermanUit, welkom hier!

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Het is helaas niet mogelijk om je tegoed uit te laten betalen of mee te nemen naar Hollandsnieuwe. Dit is alleen mogelijk als je overstapt van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic