Iwaannnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid simwissel

Hallo,

 

Mijn oma heeft een Prepaid van Vodafone sinds een jaar of 10. Alleen de simkaart is groot, te groot om een NANO te laten knippen heb ik het gevoel, wat nu? De simkaart is ongeveer 1 cm lengte en 2cm breed

Met vriendelijke groet,
Iwan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Of als er een vodafone winkel in de buurt is… Simkaart mee nemen + ID, dan krijg je normaal gesproken ter plekke meteen een nieuwe simkaart mee.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Iwaannnn 

Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze bij Vodafone zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen ze je meteen helpen.

Bel 0800-0094 of wacht op een Vodafone Community medewerker en die kan je ook verder helpen. 

Meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

 

John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Of als er een vodafone winkel in de buurt is… Simkaart mee nemen + ID, dan krijg je normaal gesproken ter plekke meteen een nieuwe simkaart mee.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het snelste is inderdaad om langs een winkel te gaan samen met je oma @Iwaannnn.

Laat haar wel een geldig is bewijs meenemen en zorg dat het nu Vodafone account geregistreerd is op naam. Het simkaartje wordt dan meteen meegegeven. Laat je weten of het gelukt is en voor welke optie je gekozen hebt?

 

Vanuit hier kan ik je helaas geen simkaart toesturen omdat alleen de contactpersoon dit mag aanvragen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Heeft oma ondertussen een correct passende simkaart in haar bezit @Iwaannnn ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic