Aszh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid simkaart puk code

Beste mensen,

ik gebruik op een oude telefoon een Vodafone simkaart die ook al 6 jaar oud is ongeveer. Mijn neefje van 2 heeft nu 3 keer mijn pincode verkeerd getoetst en ik heb het kaartje waar de puk code opstond helaas niet meer. Zoals in het onderwerp staat, gaat het om een prepaid simkaart.
Weet iemand hoe ik aan de puk code kan komen?
Ik heb trouwens ook geen account voor dat nummer, dus inloggen kan sowieso niet. Ook heb ik gebeld naar een 06 nummer dat was aangegeven op het internet ergens maar dat ging niet, omdat het voor abonnement houders was.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
2 Reacties 2
gewoongerline

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of dit helpt maar je kan het proberen

Je kan naar de winkel gaan en kijken of ze hem na kunnen trekken en/of veranderen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Aszh, als je geen My Vodafone account hebt voor het nummer wordt het lastig. In My Vodafone kun je namelijk opvragen wat de PUK is. Daarnaast betekent het dat wij (Vodafone) weten van wie dat nummer is.
De PIN op je sim is juist bedoeld om te voorkomen dat mensen jouw nummer kunnen kapen en er kosten op maken. Als we kunnen vaststellen dat we de eigenaar van het nummer spreken kunnen we de PUK uiteraard doorgeven, maar als dat niet geregistreerd is bij je Prepaid dan wordt het lastig. Je kunt hiervoor de klantenservice even bellen. Houd daarbij dan zoveel mogelijk info bij de hand (datum waarop je dit nummer genomen hebt, laatste keer dat je opgewaardeerd hebt en hoeveel, hoeveel tegoed je nu hebt, etc).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic