Moi1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid simkaart - kan niet gebeld worden

Ik kan sinds vandaag ineens niet meer gebeld worden, dan krijgt de beller te horen nr is momenteel niet bereikbaar, terwijl de simkaart regelmatig bltg opgewaardeerd krijgt maandelijks. Waar kan het probleem aan liggen en hoe kan dit z.s.m. opgelost worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Moi1983 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al eens uitgezet en je simkaart eruit gehaald en even schoon gemaakt met een schone theedoek? Probeer ook je simkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of het dan wel werkt. Misschien ligt het wel aan je toestel ipv aan je simkaart of aan Vodafone. 

Mocht dit nu allemaal niet lukken, dan kan je bellen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven of wachten op iemand van Vodafone die je hier komt helpen. Zorg dat wel dat je al je gegevens hebt ingevuld bij je profielinstellingen. Dan kunnen ze direct aan de slag en kijken wat er aan de hand is.

Je zegt zelf dat je regelmatig hebt opgewaardeerd dus dat zal het probleem niet zijn. Als het maar binnen die 6 maanden is geweest en/of een belletje hebt gedaan. Als er maar activiteiten zijn geweest met je simkaart. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Moi1983 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al eens uitgezet en je simkaart eruit gehaald en even schoon gemaakt met een schone theedoek? Probeer ook je simkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of het dan wel werkt. Misschien ligt het wel aan je toestel ipv aan je simkaart of aan Vodafone. 

Mocht dit nu allemaal niet lukken, dan kan je bellen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven of wachten op iemand van Vodafone die je hier komt helpen. Zorg dat wel dat je al je gegevens hebt ingevuld bij je profielinstellingen. Dan kunnen ze direct aan de slag en kijken wat er aan de hand is.

Je zegt zelf dat je regelmatig hebt opgewaardeerd dus dat zal het probleem niet zijn. Als het maar binnen die 6 maanden is geweest en/of een belletje hebt gedaan. Als er maar activiteiten zijn geweest met je simkaart. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Moi1983 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend gek dat je sinds gisteren ineens niet meer gebeld kan worden! Behoorlijk onhandig ook, want je wilt geen belangrijke telefoontjes missen. Ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt. Ik zie dat @Energieboy je al enkele tips heeft gegeven. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan? Laat ons de uitkomsten vooral weten. 

Waar ik ook benieuwd naar ben is of je zelf nog wel uitgaande gesprekken kunt plegen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic