ricklimburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid sim naar micro sim

Ik heb nu een HTC One V met een normale prepaid sim kaart erin, alleen heb ik een Iphone 4S gekocht. Deze heeft een andere [micro simkaart]. Kan ik mijn simkaart bij een vodafone winkel op maat laten knippen, of hoe gaat dit? Ik wil namelijk mijn nummer en prepaid behouden.
Met vriendelijke groet, Rick.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ricklimburg,

Als je het nummer hebt geregistreerd dan kan je eenmalig gratis je simkaart laten vervangen door een microsimkaart.
Meer informatie hierover kan je vinden op http://voda.fo/ne/f3xxc.

Edit: Simkaart vervangen kost €20

Bekijk in context

6 Reacties 6
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ricklimburg,

Als je het nummer hebt geregistreerd dan kan je eenmalig gratis je simkaart laten vervangen door een microsimkaart.
Meer informatie hierover kan je vinden op http://voda.fo/ne/f3xxc.

Edit: Simkaart vervangen kost €20
denisewilting

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben geen lid van vodafone, kan ik dan wel bij jullie mn simkaart laten knippen tot een microsim ?
 
denisewilting

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in een winkel
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Denise,

Dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Ik weet niet precies of die mogelijkheid er is in een Vodafone winkel. Wij raden je in ieder geval niet aan om je simkaart te laten knippen omdat je hiermee ook je simkaart kunt beschadigen.
AdZ

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De kaartwissel schijnt nog steeds gratis te zijn, dit blijkt na een bezoek aan een aantal vodafone winkels, dat ze tegelijkertijd verdrinken in hun verkoopwoede (meneer u bent dan wel verplicht een hybride te nemen ?? of u moet apart betalen voor G4 ondersteuning 5€ per maand) valt mij dan weer een beetje tegen, het gaat mij slechts om het feit dat de 3G kaart slecht presteert qua ontvangst wat met een Micro Sim dus verholpen is, enige probleem is dan nog dat ze in rotterdam en omstreken nergens meer een micro sim kunnen leveren, gevalletje service op een dieptepunt, jammer........
Matthew

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het bijknippen van een gewone sim naar een micro-sim gaat prima. Vervelender is dat als deze verknipte kaart een tijd niet gebruikt, Vodafone het hele prepaid tegoed laat vervallen plus het nummer. Dus als je -zoals ik nu- een voor een iPhone gemodificeerde Vodafone prepaid sim -weer- wilt gaan gebruiken, je én je prepaid tegoed kwijt bent, én 20 euro moet betalen voor een nieuwe simkaart. Als dat laatste uberhaupt al kan in mijn geval. Dat moet toch klantvriendelijker kunnen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic