Diana80

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid sim kaart beltegoed komt niet overeen

Gisteren de nieuwe prepaid sim only 20 kaart binnen gekregen. Er zit echter maar €5.- beltegoed. Iemand enig idee hoe ik aan het resteren bedrag kom. ( €25.- totaal in dit geval). Of is er echt iets fout gegaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Diana80 , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Ben je nog achter de oorzaak gekomen? Anders kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Diana80 , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Ben je nog achter de oorzaak gekomen? Anders kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Diana80
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verleden week een topic geopend over bovenstaand onderwerp.

Inmiddels via het forum reactie gehad, maar kan niet antwoorden (???)en maandag contact gehad met klantenservice zou opgelost worden binnen 48 uur. Twee keer moeten overtuigen dat ik echt geen activatiemail heb gehad maar een mail over hoe een bestelling van een nieuw toestel zou verlopen.

Helaas ettelijke keren de 48 uur gepasseerd, nog steeds geen beltegoed. Morgen maar weer bellen.



Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Diana80 Ik heb het topic even heropend voor jouw opmerking. Het is natuurlijk niet fijn dat je nog geen reactie kreeg van de klantenservice. Zoals we eerder aangaven kunnen andere forumgebruikers dit niet voor je oplossen. Daarom wordt dit topic alsnog gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic