eric1968

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid op maat voor bb

goedemiddag , ons bedrijf gebruikt blackberry 's , maar alleen voor e mail verkeer . is het mogelijk om een prepaid kaart van vodafone af te nemen welke voor een half jaar werkt met de door ons aangekochte prepaid tegoed?
nu moet er elke maand volgens mij worden opgewaardeerd, dit zou dan achterwege moeten blijven.
is deze sim te in te stellen / maken door vodafone?
prepaid data verkeer met ca 100mb voor een half jaar zonder tussentijds op te waarderen???

alvast bedankt voor de reacties
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Eric, ik heb het voor je nagevraagd maar helaas is dit niet mogelijk. Zoals ik al eerder in het vorige bericht schreef is het een kwestie van genoeg beltegoed en de juiste BloX activeren 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
eric1968 schreef:
goedemiddag , ons bedrijf gebruikt blackberry 's , maar alleen voor e mail verkeer . is het mogelijk om een prepaid kaart van vodafone af te nemen welke voor een half jaar werkt met de door ons aangekochte prepaid tegoed?
nu moet er elke maand volgens mij worden opgewaardeerd, dit zou dan achterwege moeten blijven.
is deze sim te in te stellen / maken door vodafone?
prepaid data verkeer met ca 100mb voor een half jaar zonder tussentijds op te waarderen???

alvast bedankt voor de reacties
Hoi Eric, ik heb het voor je nagekeken en helaas bestaat deze constructie niet. Wat ik wel weet is dat mocht er een Web BloX geactiveerd zijn en er staat genoeg beltegoed op je de simkaart deze BloX automatisch verlengt wordt. Zaak is wel dat er genoeg beltegoed op de simkaart staat 🙂 Ik heb hier een overzicht van de te gebruiken Web Bloxen. Klik op de link voor meer info: http://voda.fo/ne/tuyxc
eric1968
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de reactie , 

is het ook niet mogelijk da ter een sim wordt aangepast naar de behoefte welke wij hebben met de blackberry module en passport?

we zijn potentieele afnemers voor honderden simmen , maar de simmen welke jullie nu hebben passen niet in onze strategie.

is er een manier om de simmen op "maat"te laten instellen.?

groeten

eric

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Eric, ik heb het voor je nagevraagd maar helaas is dit niet mogelijk. Zoals ik al eerder in het vorige bericht schreef is het een kwestie van genoeg beltegoed en de juiste BloX activeren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic