MOTO7e20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid maandbundel Gb op, nieuwe 3 dagen unlimited gectiveerd en betaald maar doet het niet

Prepaid kaart, tot zover euro 85 uitgegeven sinds maart 2022

21-08-2022 zaterdagmiddag een 1 dag unlimited geactiveerd, werkte prima voor een avondje unlimited streamen, daarna zaterdag avond laat een 2GB maandbundel geactiveerd (omdat een 3 dagen unlimited keuze er niet tussen stond)

zondag ochtend was deze 2GB echter al weer op, toen zondag ochtend een nieuwe 3 dagen unlimited geactiveerd (stond er nu weer wel tussen) en betaald maar doet het niet omdat mijn vodafone blijft vermelden dat de maandbundel van 2GB al op is, de 9 euro voor de nieuwe 3 dagen unlimited is wel afgeboekt, maar niet zichtbaar en werkt dus ook niet.

 

kan dit opgelost worden, telefoon is nu niet bereikbaar en geen data.

 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @MOTO7e20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend dat het niet wil lukken. Maar als het goed is dan ben je wel gewoon bereikbaar, je kan alleen zelf niet meer bellen en/of internetten. Het beste, en zeker in het weekend, kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen gelijk zien wat er aan de hand is en uitleggen wat er is gebeurd. Hier via de community kunnen ze je er niet mee helpen. Je kan overigens ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via de chat, op de website. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic