Arno1204

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

prepaid internet zonder blox

Hallo allemaal,

Ik heb begrepen dat prepaid internet (zonder internet blox), mij € 1,- per mb kost. Gisteren heb ik 4 berichten via whatsapp verstuurd. Hierdoor is er € 1,- beltegoed afgeschreven. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat 1 regel via whatsapp € 0,25 kost. Er draaien verder geen andere programma's mee die een internetverbinding eisen. Automatische telefoon updates is ook uitgeschakeld.

Wie kan mij iets uitleggen hierover ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Arno, klopt, mits je nog beltegoed hebt natuurlijk. Als je geen BloX hebt, dan activeert op internet gaan zoals Poita aangeeft het dagtarief van €1,-. Voor die €1,- krijg je 100MB die geldig is tot 23:59.

Als je minder dan 10 dagen in de maand internet ben je goedkoper uit zonder een BloX. Internet je vaker, dan is een BloX goedkoper. Simpel rekensommetje: 30 x €1= €30,-
Een BloX van €9,50 of €14,50 loopt ook 30 dagen en is dus goedkoper als je elke dag wilt internetten 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Arno1204
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,

Bedankt voor de uitleg. Dus als ik het goed begrijp kan ik met prepaid internet de gehele dag email ontvangen en van whatsapp gebruik maken zolang ik maar onder de 100mb per dag blijf ?

Mvg,
Arno
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Arno, klopt, mits je nog beltegoed hebt natuurlijk. Als je geen BloX hebt, dan activeert op internet gaan zoals Poita aangeeft het dagtarief van €1,-. Voor die €1,- krijg je 100MB die geldig is tot 23:59.

Als je minder dan 10 dagen in de maand internet ben je goedkoper uit zonder een BloX. Internet je vaker, dan is een BloX goedkoper. Simpel rekensommetje: 30 x €1= €30,-
Een BloX van €9,50 of €14,50 loopt ook 30 dagen en is dus goedkoper als je elke dag wilt internetten 🙂
Arno1204
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo BasT en Poita,

Bedankt voor je uitleg, het is mij geheel duidelijk. Ik zit inderdaad minder dan 10 dagen per maand met de telefoon op internet via Vodafone. De telefoon komt bijna nooit buiten en binnen maak ik gebruik van wifi.

Daarom vind ik het ook jammer dat, bij een opwaardering van beltegoed, de gratis 50mb die je erbij krijgt maar 30 dagen geldig is. Eind van de maand is hier nog 48mb van over. Dit mag van mij veranderd worden naar dezelfde regels als voor de geldigheid van het beltegoed.

Mvg,
Arno
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Arno1204,

Wanneer je gebruik maakt van het huidige Prepaid+ tarief dan krijg je extra tegoed. Bijvoorbeeld bij een opwaardering van 10 euro krijg je op dit moment: gratis 100 MB's, minuten of sms'jes*.

Je kunt er dan ook voor kiezen om ze op te maken door te bellen of sms'en. Kijk op deze website voor meer informatie en de huidige aanbieding voor Prepaid+.

* dit betreft de aanbieding op het moment van het schrijven van dit bericht. Kijk voor het actuele aanbod altijd op deze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic