Rieny

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid bellen duurder in nederland dan in europa

Nu de buitenland tarieven voor mobiel bellen zijn gedaald, is er iets zeer merkwaardigs aan de hand.

Ik heb een prepaid van vodafoon en als ik in nederland bel, kost me dat 0.30 per minuut. Als ik bv in Belgie bel kost me dat met mijn prepaid van vodafoon maar 0.23 per minuut! Hoe raar zit dit nu weer in elkaar? Ook smsen in europa is goedkoper dan smsen in Nederland met prepaid! In je eigen land ben je dus duurder uit met bellen en smsen dan in het buitenland! Dit zal Nelie Smit Kroes niet zo leuk vinden, net zoals de regering kan ik me voorstellen
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Rieny,

Ik zie dat nog geen andere gebruiker heeft gereageerd. Is dit probleem nog actueel?
Rieny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

Dit probleem is inderdaad nog niet verholpen en dus nog actueel. Ook heb ik van Vodafoon helaas nog geen enkele reactie op dit aparte probleem gehad.

mvg
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Rieny, nu, onze tarieven worden uiteraard altijd scherp gehouden ten opzichte van onze concurrenten. Aan de tarieven zelf kan ik persoonlijk uiteraard niets doen, maar ik heb je melding wel intern doorgespeeld uiteraard. Nu is het zo dat deze tarieven gewoon mogen, er is namelijk een verschil tussen "roamingtarieven" (de buitenlandtarieven, waar Nelie iets over te zeggen heeft) en de binnenlandse tarieven. Maar ik ben het met je eens dat het apart over komt en dat zal zeker meegewogen worden bij de volgende update van de Prepaid+

Heb je daarnaast meegewogen dat je voor een opwaardering ook gratis sms'jes krijgt? de dertig cent betaal je alleen als die gratis sms'jes op zijn, en als je een BloX neemt dan betaal je ook vele malen minder dan die dertig cent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic