MilouWinny

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

premium sms geblokkeerd

Toen ik een betaal sms verstuurde heb ik per ongeluk geklikt op niet toestaan en niet meer vragen (ik heb een samsung galaxy s6). Ik heb het volgende al gedaan: instellingen - applicaties - applicatiebeheer - berichten - premium sms verzenden - en dat heb ik op altijd toestaan gezet. Nog steeds kan ik geen sms versturen naar verschillende betaalde diensten (niet alleen die specifieke waarbij ik het perongeluk had aangeklikt). Ik heb de telefoon ook al aan en uit gezet. Nergens kan ik een oplossing vinden op internet, hebben jullie misschien enig idee? Bedankt!

Groetjes,
Milou
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice of het daar toe gestaan is en via de website van www.payinfo.nl
Staat het vanuit daar ook goed en geen blokkade hierop dan raad ik je eens aan om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
MilouWinny hebben de tips van Steven- nog geholpen? 🙂
MilouWinny
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het heeft niet geholpen. Want het is bij alle betaalde smsjes, dus geen kwestie van een blokkade via een site. Het ligt aan de instellingen.
Ik weet niet hoe ik het terug moet zetten naar fabrieksinstellingen, zonder al m'n foto's en apps kwijt te raken. Ook kan ik nu mijn extra data bundel niet uitzetten bij Vodafone, door deze instellingen.
Anonymous
Niet van toepassing
De data bundel kun je eventueel via my Vodafone of de klantenservice uitzetten. Voor een back-up van foto's raad ik je de app dropbox aan. Dit is een cloud dienst waar alle foto's op een plek wordt opgeslagen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hi MilouWinny , is het nog gelukt met de tips van Steven-?

Als je bij instellingen - applicaties - applicatiebeheer - berichten - premium sms verzenden - dat op altijd toestaan hebt gezet zou het in het toestel in ieder geval goed moeten staan.

Wat zie je precies als je naar www.payinfo.nl gaat en klikt op (de)blokkeren?
MilouWinny
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij applicatie beheer staat het goed en bij payinfo staat: je nummer is niet geblokkeerd voor eenmalige sms diensten en ook niet voor abonnements sms diensten.

Ik wil niet al m'n apps opnieuw installeren en/of het risico lopen iets kwijt te raken, daarom hoopte ik dat er een andere oplossing is dan terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval
MilouWinny
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij applicatie beheer staat het goed en bij payinfo staat: je nummer is niet geblokkeerd voor eenmalige sms diensten en ook niet voor abonnements sms diensten.

Ik wil niet al m'n apps opnieuw installeren en/of het risico lopen iets kwijt te raken, daarom hoopte ik dat er een andere oplossing is dan terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben bang dat er dan niks anders op zit dan het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Is het nog gelukt om het probleem op te lossen @MilouWinny? We horen het graag van je.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog een update voor ons ?
MilouWinny
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb de telefoon (met grote tegenzin) teruggezet naar fabrieksinstellingen en dat heeft geholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig, goed om te lezen dat het daardoor is opgelost 😄
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic