moerman1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pre-order samsung galaxy s6

Geldt de pre-order actievan accessoirepakket twv €79,- ook als je besteld via friens & family? Ik zie er daar namelijk niks over terug.

88 Reacties 88
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist binnen! Wireless charger en clear cover zitten er ook bij
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Dat is fijn! Veel plezier ermee.
De mijne zal ook elke minuut bezorgd kunnen worden, zit met spanning te wachten.
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Got it!
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Helaas geen nano sim erbij gekregen. Zometeen maar even naar de vodafone winkel gaan dus
Qre8ive

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn vriendin heeft ook de S6 gepreordered op 4 april, vandaag binnengekregen inclusief nano simcard en het wireless pakketje. Via chat nieuwe sim geactiveerd en was ook na opnieuw starten direct actief. Super snel! 🙂
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook geen nano bjjgeleverd, kleine domper... terwijl mevrouw vd klantenservice aangaf dat dit wel t geval kan zijn.
aiyakido

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefoon binnen, maar....
Als eerste geprobeerd de clearcover te plaatsen, deze past niet (te klein)

Tweede probleem, de simkaart houder opent niet.

Gelijk even gebeld met Vodafone, maar enige oplossing die ik dara kreeg was weer terug sturen.

Lekker is dat, koop je nieuw toestel, bij aankomst niet goed dus moet je hem terug sturen. kan ik zeker nog 2 weken wachten terwijl mn abonement al loopt en ik geen 4g toestel heb (behalve dus deze S6)
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ook hiero is de s6 binnen inc nano simkaart wat een super toestel zeg was het wachten zeker waard 🙂
yamo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
aiyakido zonde! Weet je trouwens wel zeker dat je die cover er goed op zet? Deze zijn namelijk vrijwel 100% exact dezelfde maat, je moet eerst de onderkant er in in schuiven en dan de bovenkant er op klikken. Dat idee van de simkaarthouder is wel heel kut, succes!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
bij mij lijkt de clear cover ook niet te passen
springt steeds los en staat bol zeg maar bij 1 hoek
aiyakido

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde als bij patjuhw. (Simkaarthouder is er uit met geweld, gaatje beetje beschaadigd helaas)

Ik klik dan inderdaad eerst de onderkant er in en dan pas de bovenkant, maar dan trekken de hoeken onder helemaal bol en spring er na verloop van tijd af
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik heb net een video gezien hoe die er in moet dan nog niet krig ik het voor elkaar hahaha
ik rij morgen wel ff langs een vodafone winkel kijken of ze het daar kunnen want anders weet ik het ook niet meer nu wachten tot me nano simkaart geactiveerd is (kon nog niet gelijk via de chat 😞 ) en dan ken ik hem voorledig gebruiken 🙂

StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik zie net dat mijn s6 edge op 2 plekken bovenaan dode pixels heeft. Balen! Zou hem graag terug sturen maar dat is ook weer een heel gedoe... ben aan het twijfelen wat ik moet doen. Zou ik hiervoor misschien compensatie kunnen krijgen wat betreft de bijbetaling als ik hem gewoon houd?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! StefanC,

Wat balen van je Galaxy S6 Edge. En compensatie zal niet direct worden gegeven op en toestel want zo is het niet opgelost voor je toestel. Als je eens even naar de winkel gaat willen ze graag voor je kijken wat er te doen is, misschien dat deze dan omgeruild kan worden voor je. Of even contact opnemen via de support pagina.
dvanzanden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
01-04 besteld, vorige week (04-04) een email gekregen dat de levering was vertraagd en er verwacht werd binnen 5 werkdagen contact te hebben over de levering. Ondertussen 3 brieven thuis gekregen met het zelfde onderwerp (wijziging IBAN terwijl ik dit niet had aangevraagd, is via facebook toen afgehandeld omdat er schijnbaar 3 klanten nummers waren toegewezen). Wilde graag even weten of alles wel goed zit aangezien ik zag dat iemand die later bestelde de S6 al binnen had.

Status van je bestelling:
De bestelling wordt verwerkt.
Bestelnummer:
226079162

PS: Ben net klant geworden bij vodafone met nummerbehoud.

Mvgr,
Danielle van Zanden
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
S6 gols binnen op de release dag. Super vandaag om 1700 kwam de bezorger dan. Helaas zat er geen nano sim by dus snel naar de winkel me oude sim by laten knippen. En tot mijn verbazing zag ik dat er by 2 newe klanten het starters pakket erby werrd gepakt vanuit de winkel zelf. Dus pre order extra...? Achna voor de rest super blij met t toestel!!
StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
SamsungExpert ik heb hem online besteld. Voor zover ik heb gelezen moet ik hem dan zelf terugsturen en kan het lang duren voordat ik een nieuwe heb. Daarnaast kan ik mijn s3 dan niet gebruiken omdat ik nu een nano sim hebt en mijn micro sim dus niet meer werkt.
maarja beter even proberen, misschien kunnen ze toch op een betere manier helpen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
je kan het idd altijd even proberen niet geschoten is altid mis tog 😉
mij nano sim is helaas nog steeds niet geactiveerd vanavond nog even contact gehad en volgens de medewerker van de chat heeft dit te maken met een nieuw systeem dat eerst wat anders afgehandeld moet zijn (een andere order) en uit het systeem moet zijn voordat de nieuwe opdracht (het activeren van me nano sim) kan plaats vinden heel vervelend allemaal maar er werd mij verteld dat hij de goeie hoop had dat dit snel zou gebeuren dus hoop morgen dan echt de s6 volledig te kunnen gebruiken 🙂
Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Per 7 april zijn onze promoties verbeterd en wij laten jou meeprofiteren van deze wijzigingen!Concreet houdt dit in:1GB extra data€3 extra korting per maand6 maanden Napster muziek streamen cadeauWij zullen je bestelling aanpassen naar de verbeterde promotie! Als pre-order klant van de Samsung Galaxy S6 of Galaxy S6 edge geven wij jou ook het accessoire-pakket t.w.v. €79 inclusief wireless charger en cover cadeau. Deze ontvang je direct bij het toestel!
Ik zie dat een aantal mensen deze accessoires al hebben gehad en dat zij ook 1GB extra / 3 euro korting per maand hebben gekregen. Ik heb echter ondanks mijn vroege pre-order op 3 maart nog geen bericht gehad terwijl ik een Vodafone abbonement van 54 euro per maand heb afgesloten. Ik zie geen voorwaarden dat deze acties alleen gelden als je het abbonement bij de webshop afsluit dus ik vraag mij af of ik dit nog ga krijgen?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zojuist even na de vodafone winkel geweest voor de clear cover wat blijkt deze blijk voor de s6 edge te zijn maar op de verpakking staat toch echt dat die voor s6 is inpak foutje bij samsung?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic