ebuikje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pincode protect vergrendeling vergeten

Mijn telefoon is vergendeld door mobile protect. pincode opgevraagd via pincode vergeten. als ik die invoegd dan werkt die niet. Hoe nu verder.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ebuikje ,

Neem in jou geval z.s.m contact op via www.vodafone.nl/support/contact/ je komt niet verder zonder en pincode.
Succes, en mocht je later nog andere vragen hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @ebuikje

De telefoon moet verbonden zijn met internet. Even telefoon opnieuw opstarten en opletten of hij verbinding maakt met het netwerk. heb je een Samsung? Start deze dan in de veilige modus op om het internet aan te zetten. Ik meen door de aanknop in te duwen samen met de knop volume naar beneden. Tevens moet de orginele simkaart erbij inzitten.

Mocht t nog niet werken neem contact op met de smartphone crew via 1201. Zij kunnen een nieuwe pincode voor je regelen

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes Stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ebuikje ,

Neem in jou geval z.s.m contact op via www.vodafone.nl/support/contact/ je komt niet verder zonder en pincode.
Succes, en mocht je later nog andere vragen hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic