eenlicht5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

pieptoon als ik gebeld wordt

hallo,
 
als ik gebeld wordt hoort de persoon die mij belt een hele hoge pieptoon. Ook als ik opneem hoor ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet altijd. ik heb een iphone 4s. wat kan dit zijn?
is er een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ok zoals beloofd zou ik nog feedback geven over de Dialup die ik hoorde toen ik je belde. Dit is een bekend probleem en ik heb voor je een case doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder oppakken, sorry voor het ongemak.

Bekijk in context

6 Reacties 6
eenlicht5
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gister contact gehad met vodafone klantenservice. Volgens hen moest ik mijn batterij eruit halen.
eenmaal opgehangen besefte ik zelf pas dat dit zo goed als onmogelijk is.
daarom vandaag naar de winkel geweest. heb een nieuwe simkaart gekregen en de simkaart in een ander toestel geprobeerd en nog blijft het probleem zich voordoen. een oplossing is nog niet gevonden. Het lijkt echter dus niet in het toestel te zitten.
groeten,
eenlicht5
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Heb je Welkom Tunes eens ingesteld gehad op je abonnement? Er blijkt momenteel een storing te zijn in dit systeem dat dit kan veroorzaken. Mijn collega's zijn er mee bezig om dit zo spoedig op te lossen, echter kan ik geen tijd indicatie aangeven hoe lang dit zal duren.
eenlicht5
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik geloof dat mijn vriend daar ooit wel eens mee bezig is geweest maar dat het nooit echt is gelukt om een welkomstune er op te zetten. Dus ja misschien dat het inderdaad gekoppeld zit. Maar sinds ik dit gepost heb, ben ik ook slechter bereikbaar geworden. Als ik opneem hoor ik de ander niet altijd. ook komen niet altijd telefoontjes door. kan dit daarmee te maken hebben?
 
groeten
Eenlicht5
eenlicht5
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg van Vodafone terug dat er een welkomstune aanstaat en die moet uitzetten. Dit opgezocht hoe te doen maar dan staan de instellingen dusdanig dat hij al uit zou staan. Dit verversen werkt niet. Bovendien verklaart dit volgens mij ook de verbindingsprobkemen niet
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey,

Dan kun je het beste 1200/1201 bellen, zij kunnen dit voor je aanpassen. Zou het via klantenservice niet lukken kun je een Private Message sturen naar mij met je 06 nummer.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ok zoals beloofd zou ik nog feedback geven over de Dialup die ik hoorde toen ik je belde. Dit is een bekend probleem en ik heb voor je een case doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder oppakken, sorry voor het ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic