davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

persoonlijke hotspot

Ik heb een iphone 5s prepaidabonnement waarover de volgende vraag. Bij instellingen mis ik de persoonlijke hotspot. Als ik het mobiele netwerk aanzet blijft hij constant zoeken naar de persoonlijke hotspot, waardoor veel verbruik van energie en ik kan hem niet uitzetten. Hoe krijg ik de persoonlijke hotspot in het rijtje van
Vliegtuigmodus
Wifi
Bluetooth
Mobiele Netwerk
Aanbieder
Vriendelijke groet, Marga
9 Reacties 9
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ga naar instellingen>mobiel netwerk>opties voor mobiele data >mobiel datanetwerk

helemaa naar beneden gaan, daar invullen



APN live.vodafone.con
vodafone
vodafone
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Marga53, is het inmiddels nog gelukt?
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,
nee nog niet gelukt. Inmiddels fabrieksinstellingen hersteld, niet geholpen en instelling mobiel netwerk hersteld, ook niet geholpen. Vodafone gebeld, waar mij werd verteld dat het waarschijnlijk een IOS probleem is met de update. Nu las ik ook onderstaande hierover:
Problemen met mobiel internet na verlaten wifi-netwerk

Sinds iOS 11 hebben veel Vodafone gebruikers last van een vervelende bug. Bij het verlaten van een wifi-netwerk schakelt de iPhone netjes over naar 4G/3G, echter werkt de mobiele verbinding niet. Ook al geeft de iPhone aan dat je verbonden bent, het internet kan niet gebruikt worden. Dit probleem treed (voorlopig) alleen op bij Vodafone klanten. De enige oplossing is je iPhone in vliegtuigmodus plaatsen (meer info) of volledig te herstarten. Vodafone is op de hoogte van dit probleem en geeft voorlopig Apple de schuld, en het is afwachten op een update van iOS 11. Vreemde is wel dat alleen Vodafone klanten hier last van hebben.

Bovenstaande lijkt veel op wat er gebeurt met mijn mobiel. Alleen gek dat hij maar blijft zoeken (alleen als de mobiele data aanstaat) naar de persoonlijke hotspot terwijl die niet eens staat in het lijstje van wifi, bluetooth, vliegtuigmodus.
Blijf gewoon zoeken, oplossing komt wel, Groet Marga
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Marga53, dat is erg lastig. Het probleem waar je aan refereert heeft inderdaad bestaan, maar dat is in samenwerking met Apple verholpen. Hopelijk wordt dit dan opgelost in een toekomstige iOS update.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Marga53,

Heb je inmiddels de nieuwste iOS update uitgevoerd?
Heeft dit het probleem toevallig opgelost?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
vcoos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen we het zien op de https://mobile-phone-tracker.org/ mobiele recorder op Android?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
vcoos,

Wat wil je precies weten? Ik begrijp je niet helemaal.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic