jobe

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

per ongeluk opgewaard op oud nummer, simkaart zelf nog in bezit behorende bij het nummer

Hallo,
vanmorgen 30 euro vorig tel nummer per ongeluk opgewaardeerd, kreeg geen bericht van vodafone over de opwaardering, dus hier nagekeken en kom erachter wat er mis was gegeaan, dus vodafone gebeld,
uitgelegd wat er was gebeurd, maar ze kunnen niets doen.
raar want het telefoonnummer is gekoppeld aan de simkaart, en wat nu blijkt volgens de juffrouw aan de telefoon, dat ze het nummer weer vergeven aan iemand anders, houdt dus in dat mijn opwaardering bij iemand anders terecht zou zijn gekomen, vervolgens bel ik het nummer meerdere malen en nummer is niet bereikbaar, kan ook geen voicemail inspreken, en vodafone zal een sms sturen naar diegene. raar is dan natuurlijk dat inprincipe de sim en het nummer gewoon nog in mijn bezit zijn, en blijkbaar iemand anders dat nummer ook zou hebben? dat zou wel heel raar zijn.
Vodafone kan/ wil niets voor me doen, dus klantvriendelijkheid vond ik al laag, maar is nu nog verder gezakt, voor hun is het toch een kleine moeite dan om die persoon zelf te benaderen en het proberen recht te zetten voor een klant. wie kan mij advies geven hoe te handelen, want ik wil het er niet bij laten zitten. graag advies !!!!!!
9 Reacties 9
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @jobe

Één ding begrijp ik niet helemaal. Heb je het nummer dat je hebt opgewaardeerd nog in je bezit? En kun je daarmee nog bellen? Of heb je alleen de simkaart nog en werkt het nummer niet meer?
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de sim kaart is er nog, zit in een oud toestel, alleen zal het nummer vervallen zijn, want daar krijg je die dreigende sms jes voor dat je moet opwaarderen, omdat de datum 6 mnd of 1 jaar gaat verstrijken, ook al staat er nog beltegoed op je bent dat na die datum kwijt. wat ik trouwens ook al diefstal vind, het toestel ligt hier in de kast en is al een hele tijd niet meer opgewaardeerd. raar is dan wel dat ik ondanks dat het nummer is vervalllen hem wel kan opwaarderen, ik probeer regelmatig contact te krijgen met dat nummer, maar het blijft constant dezelfde boodschap, het nummer is niet bereikbaar.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jobe, een nummer dat vervallen is zou je inderdaad niet meer moeten kunnen opwaarderen. Als het nummer bijna vervallen is (je kunt er niet meer mee bellen, maar je kunt wel nog opwaarderen) dan hoort het nummer na die opwaardering weer helemaal actief te zijn. Ik denk dat het handig is even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Met je nummer erbij is denk ik snel achterhaald wat er gebeurd is.
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb contact gehad, zoals boven al beschreven, maar ze kon niets voor me doen.
en ik krijg nog steeds geen contact met dat nummer, en ze reageren dus ook niet op de smsjes die vodafone dan doet als je belt en het nummer is niet te bereiken. maar ik zal ze bellen nog een keer, want ik ben het hele vodafone gebeuren zat. bedankt ik zal het laten weten wat er is uitgekomen.
gr Jobe
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat ik trouwens ook niet begrijp is dat je volgens de site 1200 kunt bellen vor de klantenservice, dat werkt dus ook niet, nummer niet in gebruik, moet dan weer via 1888.

jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
word ik doorverbonden door 1888 krijg ik een bandje, met keuze menu, wel zo slecht dat er niet te kiezen valt.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @jobe ,

Je moet 1201 bellen voor de klantenservice op een mobiele telefoon van vodafone. Dus niet met een huistelefoon.
Dan krijg je de klantenservice. 1888 is een compleet andere dienst.
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
doe ik maar weer nummer is niet in gebruik, bel ik 1200 via het toestel moet ik langer als 10 minuten wachten. Heb op facebook vraag gesteld, maar al met al een hoop gedoe en ik schiet niets op.
jobe
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eindelijk komt er schot in, als het goed is word het nu opgelost.
dank je wel voor de reacties.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic