Hallo,
vanmorgen 30 euro vorig tel nummer per ongeluk opgewaardeerd, kreeg geen bericht van vodafone over de opwaardering, dus hier nagekeken en kom erachter wat er mis was gegeaan, dus vodafone gebeld,
uitgelegd wat er was gebeurd, maar ze kunnen niets doen.
raar want het telefoonnummer is gekoppeld aan de simkaart, en wat nu blijkt volgens de juffrouw aan de telefoon, dat ze het nummer weer vergeven aan iemand anders, houdt dus in dat mijn opwaardering bij iemand anders terecht zou zijn gekomen, vervolgens bel ik het nummer meerdere malen en nummer is niet bereikbaar, kan ook geen voicemail inspreken, en vodafone zal een sms sturen naar diegene. raar is dan natuurlijk dat inprincipe de sim en het nummer gewoon nog in mijn bezit zijn, en blijkbaar iemand anders dat nummer ook zou hebben? dat zou wel heel raar zijn.
Vodafone kan/ wil niets voor me doen, dus klantvriendelijkheid vond ik al laag, maar is nu nog verder gezakt, voor hun is het toch een kleine moeite dan om die persoon zelf te benaderen en het proberen recht te zetten voor een klant. wie kan mij advies geven hoe te handelen, want ik wil het er niet bij laten zitten. graag advies !!!!!!