@krieuw Dit is geen enkel probleem - voor wat ik heb gelezen op
deze pagina. Werknemer (huidige contractant) en werkgever (nieuwe contractant) moeten dan even een formulier downloaden, invullen en ondertekenen. Het bedrijf dient een recente uitreksel van de Kamer van Koophandel bij te voegen.
Aan het wijzigen van contractant zijn overigens wel éénmalige kosten verbonden, De kosten bedragen € 14,74 incl. BTW. Meer informatie hierover staat ook op
deze pagina vermeld.
Als jullie een scanner bij de hand hebben, kunnen jullie alle documenten inscannen en zelfs per e-mail naar Vodafone versturen. Des te sneller is alles afgerond.
Let wel; het gaat hierbij om een contractsovername. Werknemer/werkgever krijgen dus geen nieuwe telefoon, dit geldt alleen bij een nieuwe overeenkomst. Als de werknemer (huidige contractant) in December een telefoon bij zijn abonnement heeft gekregen, wordt dit automatisch overgenomen door de nieuwe contractant.
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost? Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan dit bericht.