leod

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

overzetten van contacten van oude Nokia naar nieuwe Nokia C3-01

Ik heb een nieuw abonnement bij Vodafone met behoud van nummer.
Op de oude simkaart van mijn oude Nokia staan mijn contacten, maar door de simlock wordt mijn oude simkaart niet geaccepteerd in het nieuwe toestel. Het oude toesterl kan ik niet aan een laptop hangen. Hoe breng ik die contacten over naar de nieuwe nokia c.q. simkaart?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
leod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuses. Het bleek dat ik de oude Nokia wel aan de laptop kon hangen en is het me dus via Ovisuite gelukt de contacten over te zetten.
 
Nogmaals mijn danbk voor jullie reactie en dus de geweldige hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Welkom leod op het Vodafone Forum.

Mmm ik ken het probleem en kon het zelf altijd oplossen door via Nokia Ovi Suite de contacten overzetten van de oude Nokia N73 naar (toen nog) N78. Maar je heb wel een laptop/pc nodig om dit te kunnen doen, mag ik misschien weten waarom dit niet gaat? (Je kan ook misschien ...als je bluetooth hebt op het oude toestel het zo overzetten?)

Groet,

Patrick

Moderator
Vodafone Forum
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
hallo,

Ik heb nog een toevoeging op de post... maar dat zal alleen werken als de oude sim nog aktief is, er bestaat nl. in het
toestel zelf een optie ( in het contacten menu)kopieren van sim naar telefoongeheugen... zo heb je ze in iedergeval van de sim kaart af.



grtz.

marco
leod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Patrickja en Marco-W,
 
Bedankt voor jullie reactie.
 
De oude Nokia (RM-237 model 3110c) kan ik niet aan de laptop hangen (is kennelijk te oud) ook heb ik geen bluetooth.
Ik heb de Nokia C3-01 aan de laptop gehangen en de oude sim van Debitel/kpn in het toestel gestoken ( die sim is nog tot 15/11 actief). Ik kan in het toestel geen kreet vinden van menu contacten, laat staan van gegevens overbrengen van de oude sim naar het geheugen van het toestel.
Ook lukte het me niet om de oude sim te sinchroniseren en de gegevens van de contacten over te brengen via ovi suite.
Ik zal best iets fout doen of over het hoofd zien, maar wat?
 
Leo
 
leod
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuses. Het bleek dat ik de oude Nokia wel aan de laptop kon hangen en is het me dus via Ovisuite gelukt de contacten over te zetten.
 
Nogmaals mijn danbk voor jullie reactie en dus de geweldige hulp.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic