F.P.LM. van der

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overzetten nummer

Ik zou vandaag vandaag overgaan van simpel naar Vodafone. Mijn vrouw heeft wel vodafone netwerk aansluiting gekregen, maar ik niet. Hoe is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @F.P.LM. van der Linden 
Dit kan een gehele dag in beslag nemen. Het kan ook goed zijn dat je pas later vanavond bereik hebt van Vodafone. Heb je de simkaart er al eens uitgehaald en opnieuw ingestopt? Want dat kan ook nog wel eens het probleem zijn, dan kan die je niet registreren. 

Mocht het nu morgen nog niet goed zijn, en je weet zeker dat het vandaag was, dan kan je de klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten. Maar let op, het kan druk zijn door de coronacrisis. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @F.P.LM. van der Linden 
Dit kan een gehele dag in beslag nemen. Het kan ook goed zijn dat je pas later vanavond bereik hebt van Vodafone. Heb je de simkaart er al eens uitgehaald en opnieuw ingestopt? Want dat kan ook nog wel eens het probleem zijn, dan kan die je niet registreren. 

Mocht het nu morgen nog niet goed zijn, en je weet zeker dat het vandaag was, dan kan je de klantenservice van Vodafone bellen of een chat starten. Maar let op, het kan druk zijn door de coronacrisis. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vergeet niet om ook eens je toestel opnieuw op te starten @F.P.LM. van der Linden. Heb je inmiddels verbinding met ons netwerk?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @F.P.LM. van der Linden?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie meer komen @F.P.LM. van der Linden, dan wordt het topic binnenkort gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic