veradehaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen

Hoi vodafone,

3 oktober loopt mijn abonoment af bij vodafone. Ik wil dan overstappen naar tele2 vanwegen de kosten. Maar mij is niet helemaal duidelijk hoe dit werkt. Ik wil ook graag mijn nummer behouden.

Zoals ik het begrijp kun je 2 maanden van te vore overstappen. Maar moet je dan de 2 maanden nog wel gewoon je abonoment door betalen? Of kun je dat bedrag ook in een keer betalen. Ik wil namelijk graag 3 augustus al overstappen.

Kan ik dan nu al een ander abonoment + telefoon aanvragen bij tele2 met nummer behoud?

Groetjes Vera
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Vera,Ik ben geen Vodafone. En ook geen medewerker van Vodafone. Maar kan jou wel een goed advies geven, als Senior Expert.Ik adviseer je dringend om NIET over te stappen naar Tele2. Het netwerk-bereik en de klantenservice van Tele2 zijn absoluut waardeloos. En dat geldt ook voor de forum-omgeving en de slechte service die op het Forum van Tele2 wordt geboden. Niet doen dus ! Anders krijg je daar heel veel spijt van !Indien je goedkoper uit wilt zijn, kijk dan eerst naar een goedkoop sim-only Scherp abonnement bij Vodafone. En als je daaruit geen keuze kunt maken, dan kun je beter overstappen naar telecom-provider Hi. Die is over het algemeen goedkoper dan Vodafone. En de netwerk-dekking is goed (KPN-netwerk).Verlengen bij Vodafone kan vanaf vier maanden voor de einddatum van jouw huidige abonnements-overeenkomst bij Vodafone. Dus vanaf 3 Juni 2014.Overstappen naar bijvoorbeeld Hi kun je doen vanaf 4 Augustus 2014. Bij jouw nieuwe telecom-provider moet je dan in Augustus of September een volledig ingevuld aanvraag-formulier invullen. Met het lange Vodafone SIM-kaartnummer (van negentien cijfers) plus de gewenste nummer-overzettings-datum van 3 Oktober 2014.Pas op 3 Oktober 2014 (einddatum van jouw huidige Vodafone abonnement) geeft Vodadone jouw nummer vrij voor nummer-overdracht naar een andere telecom-provider.Dat kan echt niet eerder dan 3 Oktober 2014, i.v.m. jouw huidige abonnements-overeenkomst met Vodafone. En daar houdt Vodafone jou aan tot de einddatum van het contract.Succes !Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic